Spring naar bijdragen
  • 0

City Navigator NT V10

Vraag

Geplaatst

Kiddooz koopt een mooie MAP60CSx met City Navigator NT V10. Jammie :eek: Nu zie ik tot mijn schrik ;) dat deze mooie uitbreiding aan mijn neus voorbij gaat, want Garmin geeft aan dat de 60CS versie alleen City Navigator V10 kan toepassen B) .

Is dit waar, en waar zit het verschil nu feitelijk in (voor ik de tweede unlock code ga opeisen) ?

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Inderdaad Thex, niet iedere gps ondersteund de NT. (ofwel New Technologie)

Waar precies het verschil zit is waarschijnlijk de manier waarop de kaartinformatie is gecodeerd en als zodanig zou het berekenen van route's sneller moeten gaan.

Op de productinfo pagina van City Navigator NT v10 staat wel aangegeven op welke GPS modellen het gebruikt kan worden. Je hebt trouwens ook de preview mogelijkheid, kun je alvast kijken of de recent aangelegde weg bij je zelf om de hoek al correct is ingetekend. :blush:

Groeten Jan-Willem.

• 0
Geplaatst

Zo wie zo :D , hij is al eens van de kar gevallen :D en is er niet beter op geworden. Je kunt het kreng niet eens meer kopen. Eindelijk een Garmin product welke na ruim 3.5 jaar intensief zandhappen doorstaat zonder dat er meer dan de letterstjes verdwijnen, wordt je onheus gekort op de modernste kaarten.

Ik voel me stout, ik ga het toch proberen :blush: .

• 0
Geplaatst (bewerkt)

De 60CSx kan wel met NT overweg. De 60CS niet.

Het verschil zal hoogstwaarschijnlijk alleen in de software zitten, want de 276C kon het eerst ook niet, en na een softwareupdate wel.

Maar misschien is er in het geheugen van de 60CS wel geen ruimte meer voor de uitbreiding.

Nog afgezien van het feit dat de 60CS uit productie is, en Garmin daar niets meer aan doet.

bewerkt door Lex
  • 0
Geplaatst

Jammer, de conclusies:

MAP60CS wordt niet meer ondersteund.

Er zijn geen firmware updates meer

Firmware update pagina is niet meer beschikbaar bij Garmin (waarom zou ik nog bij Garmin kopen he, de 60 wordt wel verkocht nog).

Kan alleen werken met City Navigator V10 (niet NT).

Moet ik dus Kiddooz lief of heel lief aankijken cool.gif

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...