Jumping Johnny Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Hallo, Het lukt mij niet om het programma Garmin Communicator te installeren. Na het downloaden krijg ik steeds de melding om alle andere openstaande programma's te sluiten echter dit lost niets op. Bij Garmin zelf kan men me niet verder helpen. Wie weet raad ?? J.J.
Peetee Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Komt er een foutmelding? En wanneer treedt die op?
Jumping Johnny Geplaatst 22 april 2008 Auteur Geplaatst 22 april 2008 Hallo,Het lukt mij niet om het programma Garmin Communicator te installeren. Na het downloaden krijg ik steeds de melding om alle andere openstaande programma's te sluiten echter dit lost niets op. Bij Garmin zelf kan men me niet verder helpen. Wie weet raad ?? J.J. krijg geen echte foutmelding , alleen het verzoek om Explorer af te sluiten, en als dit niet helpt ook alle andere programma's.
Peetee Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Ik heb hem hiervandaan geprobeerd te installeren en ik krijg dezelfde foutmelding als jij. Ik draai hier met Windows Vista. Jij ook?
Jumping Johnny Geplaatst 22 april 2008 Auteur Geplaatst 22 april 2008 Ik heb hem hiervandaan geprobeerd te installeren en ik krijg dezelfde foutmelding als jij. Ik draai hier met Windows Vista. Jij ook? Ik werk met XP
Peetee Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 (bewerkt) Ik heb hem hiervandaan geprobeerd te installeren en ik krijg dezelfde foutmelding als jij. Ik draai hier met Windows Vista. Jij ook? Ik werk met XP OK, dan is Vista dus niet het probleem. Maar dan zit het probleem misschien wel in de installer? 22 april 2008 bewerkt door Peetee
Jumping Johnny Geplaatst 22 april 2008 Auteur Geplaatst 22 april 2008 Ik heb hem hiervandaan geprobeerd te installeren en ik krijg dezelfde foutmelding als jij. Ik draai hier met Windows Vista. Jij ook? Ik werk met XP OK, dan is Vista dus niet het probleem. Maar dan zit het probleem misschien wel in de installer? Bij Garmin heeft men het op 3 verschillende pc's geinstalleerd en schijnt het wel te werken .....???
Peetee Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Nu ik IE7 gesloten heb gaat-ie wel door. Installatie bij mij dus nu wel geslaagd. Soms speelt de virusscanner je wel eens parten bij een installatie. Heb je het al eens geprobeerd met de virusscanner uitgeschakeld?
Jumping Johnny Geplaatst 22 april 2008 Auteur Geplaatst 22 april 2008 Nu ik IE7 gesloten heb gaat-ie wel door. Installatie bij mij dus nu wel geslaagd. Soms speelt de virusscanner je wel eens parten bij een installatie. Heb je het al eens geprobeerd met de virusscanner uitgeschakeld? nog niet geprobeerd, zal ik direkt doen.
Jumping Johnny Geplaatst 22 april 2008 Auteur Geplaatst 22 april 2008 met virusscanner en firewall uitgeschakled werkt het nog niet !
Peetee Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 met virusscanner en firewall uitgeschakled werkt het nog niet ! Dan weet ik het niet. Pc de laatste weken al eens op spy-/malware? Bv. met Ad-Aware Free?
scarry Geplaatst 22 april 2008 Geplaatst 22 april 2008 Nu ik IE7 gesloten heb gaat-ie wel door. Installatie bij mij dus nu wel geslaagd. Soms speelt de virusscanner je wel eens parten bij een installatie. Heb je het al eens geprobeerd met de virusscanner uitgeschakeld? Of een virewall?
Aanbevolen berichten