RMBS Geplaatst 21 april 2008 Share Geplaatst 21 april 2008 Straks in de mei vakantie gaan we naar het Westerwald . Ik heb al een paar caches geselecteerd en naar m'n Gps gestuurd. Nu kan ik deze wel terug vinden op de kaart maar niet in m'n geocache lijst en ook niet tussen mijn waypoint lijst. Moet ik iets veranderen in de instellingen o.i.d.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 21 april 2008 Share Geplaatst 21 april 2008 Straks in de mei vakantie gaan we naar het Westerwald .Ik heb al een paar caches geselecteerd en naar m'n Gps gestuurd. Nu kan ik deze wel terug vinden op de kaart maar niet in m'n geocache lijst en ook niet tussen mijn waypoint lijst. Moet ik iets veranderen in de instellingen o.i.d.? Het is maar net hoe je ze geimporteerd hebt. Met GSAK bijv kan je de naam en de GC code meenemen en deze staat dan keurig in de lijst met WP's Je kunt zelfs het originele symbooltje meesturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 21 april 2008 Auteur Share Geplaatst 21 april 2008 (bewerkt) Als ik op .com ben en ik ben op een site van de cache die ik wil gaan doen staat daar de mogelijkheid "send to GPS" ik doe dit altijd en in Nederland komen ze gewoon in mijn geocache rijtje te staan , nu de duitse caches niet. 21 april 2008 bewerkt door RMBS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacobthomas Geplaatst 21 april 2008 Share Geplaatst 21 april 2008 Je moet bij "geocaches" of "waypoints" instellen "zoek op naam" in plaats van "nabij huidige locatie", dan staan ze er namelijk wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RMBS Geplaatst 21 april 2008 Auteur Share Geplaatst 21 april 2008 Je moet bij "geocaches" of "waypoints" instellen "zoek op naam" in plaats van "nabij huidige locatie", dan staan ze er namelijk wel allemaal. Fijn , dank je wel. Probleempje is opgelost. Nu vind ik ze zo allemaal terug in de lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden