smeule Geplaatst 16 april 2008 Share Geplaatst 16 april 2008 Nu even een rare gedachte:Wat gebeurt er als je de coin probeert te "tracken" op geocaching.com? Misschien is deze coin toevallig al wel geactiveerd (en is deze al van iemand anders) Is wel eens gebeurt, maar dan kom je op een coin-pagina uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tukkerboertje Geplaatst 16 april 2008 Share Geplaatst 16 april 2008 Nu even een rare gedachte: Wat gebeurt er als je de coin probeert te "tracken" op geocaching.com? Misschien is deze coin toevallig al wel geactiveerd (en is deze al van iemand anders) Is wel eens gebeurt, maar dan kom je op een coin-pagina uit. Bedoel je dat dit al met deze specifieke munt is gebeurt? En als je bedoeld dat je dan op een de coin pagina van deze munt uitkomt (waar wordt beschreven welke doel en zo) maar dan weet je toch ook van die eventuele munt is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myamoto1976 Geplaatst 16 april 2008 Auteur Share Geplaatst 16 april 2008 Ik weet zeker dat ik de juiste code invoer, en op www.geocaching.com krijg ik te lezen dat de coin nog niet geactiveerd is als ik deze wil zoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KarelKraak Geplaatst 16 april 2008 Share Geplaatst 16 april 2008 en andere optie:Stuur eens een mailtje naar deze meneer http://www.alltax-online.com/geoPirat/contact.htm die heeft volgens mij zo'n coin: http://www.alltax-online.com/geoPirat/geocoins.php namelijk nummer 058 Hij is ongetwijfeld niet de enige... Waarom probeer je niet gewoon de verkoper? Die heeft hem verkocht dus die hoort voor tenminste de informatie te zorgen waar de code te halen is. En als hij de code zelf al heeft opgevraagd, hoort hij die gewoon door te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de goudflitters Geplaatst 16 april 2008 Share Geplaatst 16 april 2008 Het is een gouden munt:"home of the geocoin maker 2006" met de Chinese vlag erop. Op de achterkant China en USA afgebeeld. Kan op de bovengenoemde sites niets vinden. Er zat geen briefje met een code bij. Groetjes Miriam Zou het deze kunnen zijn?? Ik bedoel niet deze vermiste , maar een zusje natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myamoto1976 Geplaatst 20 april 2008 Auteur Share Geplaatst 20 april 2008 Hallo, Allemaal bedankt voor het meedenken. Dankzij jullie heb ik mijn coin kunnen activeren. Coin kwam inderdaad via Oakcoin en heb daar een mailtje naartoe gestuurd. Heb inmiddels bericht en de juiste activatiecode. Kan er weer een coin de wijde geocache wereld in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden