laurus Geplaatst 17 juli 2003 Geplaatst 17 juli 2003 Ik kwam laatst voor Windows PocketPC een aantal Geocaching-thema's tegen om je PDA op te leuken. Is toch geinig om wat aangepaste icoontjes en een toepasselijke achtergrond op je computer(s) te hebben, MAAR voor de 'normale' PC kon ik niets vinden. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden of is hier een schone taak voor me weggelegd? Laurus TeamEnergy
chamsin Geplaatst 17 juli 2003 Geplaatst 17 juli 2003 Weet iemand waar ik zoiets kan vinden of is hier een schone taak voor me weggelegd? Laurus, ik ben heel bang voor je dat het dat laatste zal worden.... []
laurus Geplaatst 19 juli 2003 Auteur Geplaatst 19 juli 2003 Ik heb nog een behoorlijke tijd lopen zoeken, maar niets kunnen vinden... DUS ga ik zelf aan de gang! Als iemand nog ideeen heeft m.b.t. de invulling van zo'n thema (icons, wallpaper, etc.) meldt dat dan in dit draadje! groetsels, Laurus TeamEnergy
gimli Geplaatst 26 september 2003 Geplaatst 26 september 2003 leuk idee.. keep on going.. heb wel belangstelling:-) groets, Michiel
laurus Geplaatst 26 september 2003 Auteur Geplaatst 26 september 2003 Ik heb de laatste tijd geloof ik een beetje teveel hooi op m'n privé-vork genomen, MAAR deze zit nog steeds in de pijplijn... Nog even volhouden! BTW: ik heb natuurlijk wel even m'n prioriteiten aangepast en DE PETITIE getekend!!!!!
gimli Geplaatst 27 september 2003 Geplaatst 27 september 2003 dank dank... als ongeneeselijk besmet met het scoutingvirus is dat zeer gewaardeerd... groets, Michiel
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 27 september 2003 Geplaatst 27 september 2003 Als iemand nog ideeen heeft m.b.t. de invulling van zo'n thema (icons, wallpaper, etc.) meldt dat dan in dit draadje! Ik heb wat GeoCache gerelaterde 3D modellen gemaakt. Misschien heb je er wat aan om plaatjes meet te maken voor icoontjes. Je kunt ze vinden op tex.geocacher.nl.
laurus Geplaatst 28 september 2003 Auteur Geplaatst 28 september 2003 zoooooooheeee! Die zijn mooi (vooral die prikstok!!)... Ik heb ooit wat geklooit met 3Dstudio, tis misschien wel handig om die weer eens uit de kast te trekken... (veel handen maken licht werk ) Kheb ze binnengehaald...
Aanbevolen berichten