Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
En toch .....

bekruipt mij nogal eens het gevoel dat er ook vaak geen toestemming gevraagd wordt. Voorbeeld: een Duitse toerist staat op de plaatselijke camping en legt bij de ingang en bij een monument twee caches neer. Toestemming gevraagd? Ik vermoed van niet. En zo zijn er meer.

Tjah, zelf zou ik vinden dat als er problemen komen dat deze personen zelf verantwoordlijk zijn voor hun daden. Regels zijn regels vind ik, :D

Geplaatst
Ik zou hier eens kijken.

Volgens mij is een ieder in nederland vrij om te gaan en staan op de openbare weg.

(Als straks de kilometerheffing wordt ingevoerd verdwijnt dit fundamentele recht wellicht :) )

Dus het lijkt me niet dat je daar toestemming voor zou hoeven vragen.

Geplaatst (bewerkt)

Das goed om te weten, wij zijn namelijk ook van plan een route over de openbare weg te laten gaan, en daarbij (mis)(ge)bruik te maken van de aanwezige getallen e.d. :).

Alleen nog ff denken hoe en wat, en waar ons eind punt komt.

Verder hebben wij voor een week of 8 a 9 terug ook een brief naar de gemeente gestuurd, met het verzoek tot het plaatsen van caches in de Gemeente Wierden.

We kregen een pracht brief terug, dat het wel op kon lopen tot 10 weken :(.

Hopelijk krijgen we de toestemming, dan zullen wij spoedig aan t werk gaan voor een reeks caches :D.

Onze nachtcache was gelukkig zeer eenvoudig geregeld, die ligt in een prachtig prive bos, op een geweldig donkere locatie , en de toestemming was in 5 minuten geregeld ;)

bewerkt door triangleteamtwente
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...