Cybirian Geplaatst 24 maart 2008 Geplaatst 24 maart 2008 Hallo, Mischien al lang bekend maar ik ben een bug in de Pocket Queries tegen gekomen. Ik wilde een query draaien met gevonden caches en eigen caches. De uitkomst was altijd 0. Wat ik ook veranderde het bleef 0 Totdat ik het vinkje bij 'I Own' uit zette, dus alleen een query draaide voor gevonden. Uiteraard verder geen probleem dan maak ik 2 queries maar eigenlijk ga ik er van uit dat je meerdere opties moet kunnen kiezen. Handig om te weten? Groet, Dave En tot 5 april java script:emoticon('', 'smid_23')
solletjes Geplaatst 24 maart 2008 Geplaatst 24 maart 2008 Hoi, dat is geen bug hoor . Als je twee vinkjes aanzet dan vraag je om caches met beide eigenschappen. Het is geen logische OR maar een AND. Met beide vinkjes vroeg je dus om caches die van jezelf zijn AND die je ook hebt gevonden. Wat mij betreft is het dan perfect om 0 caches terug te krijgen
Cybirian Geplaatst 25 maart 2008 Auteur Geplaatst 25 maart 2008 Hoi, dat is geen bug hoor . Als je twee vinkjes aanzet dan vraag je om caches met beide eigenschappen. Het is geen logische OR maar een AND. Met beide vinkjes vroeg je dus om caches die van jezelf zijn AND die je ook hebt gevonden. Wat mij betreft is het dan perfect om 0 caches terug te krijgen Hallo, Bedankt dat is me dan in iedergeval duidelijk Topic mag gesloten worden. Groet, Dave
Aanbevolen berichten