golferyves Geplaatst 23 maart 2008 Geplaatst 23 maart 2008 laatst moest ik een kruisprojektie maken met de 60 csx, maar ik wist niet meer juist hoe dat ging ? ik dacht ergens dit terug te vinden ??ik weet je moet een track maken tussen de wp's maar ook dat ging fout waar vind ik die uitleg ? grtz golferyves
Peetee Geplaatst 23 maart 2008 Geplaatst 23 maart 2008 (bewerkt) Ik denk dat dit plaatje wel helpt? Je begint dus altijd met twee punten (WP1 en WP3) vanwaaruit je een projectie uitvoert om de beide andere punten (WP2 en WP4) te bepalen. Vervolgens maak je die twee nieuwe punten aan in je gps en je maakt een route zoals op het plaatje. Tot slot ga je zoeken op de plek waar de lijnen elkaar kruisen. 23 maart 2008 bewerkt door Peetee
Lex Geplaatst 23 maart 2008 Geplaatst 23 maart 2008 Aanvulling: En daarbij is het handig sterk op het kruispunt in te zoomen, en daar WP5 aan te maken. Dit kun je dan als doel opgeven.
golferyves Geplaatst 23 maart 2008 Auteur Geplaatst 23 maart 2008 Ik denk dat dit plaatje wel helpt? Je begint dus altijd met twee punten (WP1 en WP3) vanwaaruit je een projectie uitvoert om de beide andere punten (WP2 en WP4) te bepalen. Vervolgens maak je die twee nieuwe punten aan in je gps en je maakt een route zoals op het plaatje. Tot slot ga je zoeken op de plek waar de lijnen elkaar kruisen. Yep ,bedankt grtz golferyves
rexenrakker Geplaatst 25 maart 2008 Geplaatst 25 maart 2008 (bewerkt) Hier staat eens iets uitgebreidere uitleg (voor als je die nog nodig hebt ) Succes ermee! 25 maart 2008 bewerkt door rexenrakker
Aanbevolen berichten