Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heeft de eTrex Vista de mogelijkheid om in één keer alle waypoints te verwijderen? Ik wil even grote schoonmaak houden. Dezelfde vraag geldt trouwens ook voor track logs.

Ewout

Geplaatst
Heeft de eTrex Vista de mogelijkheid om in één keer alle waypoints te verwijderen? Ik wil even grote schoonmaak houden. Dezelfde vraag geldt trouwens ook voor track logs.

Ewout

jahoor dat kan :thumbup:

ga naar scherm Zoek met de ikooentjes waypoints, steden, geocache enz

klik op waypoints

klik op links op onderste knopje en met wis kun je bijv alle waypoints verwijderen.

of ga naar scherm hoofdmenu en klik op tripcomputer

dan kriojg je scherm met allerlei leuke cijfers

dan links onderste knopje en klik op reset. Daar kun je aanvinken wat gewist moet worden, dus ook routes, tracks enz. Met minipokerstick naar pastoe en voila, grote schoonmaak

En daar kun je dus ook dat scherm met al die leuke cijfertjes aanpassen...

suc6

Geplaatst

Ewout

Menu-Zoek-Waypoint-Menu-Wis-Alle symbolen.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Ewout

Slimmer is, om naar je trip teller te gaan, Dan naar menu _RESET

Dan RESET ALL.

En je Hele Gps is Schoon

Geplaatst

Ewout

Slimmer is, om naar je trip teller te gaan, Dan naar menu _RESET

Dan RESET ALL.

En je Hele Gps is Schoon

Als een voorjaarsschoonmaak :blink: !

Maar eh, andere bewoordingen voor dezelfde oplossing als in bericht twee :thumbup: !

Maar ik denk dat Kuipjeboter nu wel verder kan. Topic closed an anders even een pm-tje...

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...