Spring naar bijdragen

Vraag

Geplaatst

In april gaan we een weekje naar Cyprus en we vragen ons af of er misschien een bruikbare digitale (topo)kaart is van Cyprus voor onze Garmin 60CS. In Mapsource City Navigator 4 zit een groot deel van het Turkse deel waar wij niet heen gaan. In de latere versies zit alleen een klein puntje van het zuidwestelijke deel. Ook Google Maps laat niet veel meer dan de contouren van Cyprus zien. Heeft iemand een tip?

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Kijk hier eens. Alle kaarten van deze site zijn gemaakt voor Garmin. Daar kan je een imagefile en een logfile downloaden. Hoe je die dingen nu effectief moet gebruiken weet ik niet maar met dit programma zou het moeten lukken. Laat iets weten als het je gelukt is !?

• 0
Geplaatst (bewerkt)
Kijk hier eens. Alle kaarten van deze site zijn gemaakt voor Garmin. Daar kan je een imagefile en een logfile downloaden. Hoe je die dingen nu effectief moet gebruiken weet ik niet maar met dit programma zou het moeten lukken. Laat iets weten als het je gelukt is !?

Ik zal het van de week eens bestuderen en voorzichtig uitproberen. Bedankt voor de tips :dribble:

Het resultaat laat ik uiteraard even weten.

Ik kon het toch niet laten om het even uit te proberen :thumbup: Ik was er wat huiverig voor maar ik moet zeggen dat je de kaarten zo in je Garmin kunt zetten. Ik zal er niet mee kunnen navigeren maar heb er wel een aantal wegen en veel plaatsen op staan. Hierdoor kan ik alle caches die ik bij me heb heel goed op deze kaart terug vinden en zullen we er veel profijt van hebben tijdens onze fly-drive op Cyprus :D

Heel erg bedankt voor de tip :ph34r:

bewerkt door Crankyhenkie
  • 0
Geplaatst

Ik zal het van de week eens bestuderen en voorzichtig uitproberen. Bedankt voor de tips :thumbdown:

Het resultaat laat ik uiteraard even weten.

Ik kon het toch niet laten om het even uit te proberen ;) Ik was er wat huiverig voor maar ik moet zeggen dat je de kaarten zo in je Garmin kunt zetten. Ik zal er niet mee kunnen navigeren maar heb er wel een aantal wegen en veel plaatsen op staan. Hierdoor kan ik alle caches die ik bij me heb heel goed op deze kaart terug vinden en zullen we er veel profijt van hebben tijdens onze fly-drive op Cyprus :)

Heel erg bedankt voor de tip :rolleyes:

Op http://cymps.com/ kan je kaarten van Cyprus downloaden voor Garmin.

Geen idee wat de kwaliteit van de kaarten is. Maar het lijkt dat de maker van de site wel zn best doet om goede kaarten samen te stellen.

Anders misschien even contact opnemen met een cacher die in Cyprus een cache heeft neergelegd?

groet!

Leandraakje

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...