flupke_chello Geplaatst 11 juli 2003 Share Geplaatst 11 juli 2003 Ik ben (met spoed) op zoek naar een stafkaart van de Belgische ardennen. En dan met name rondom Ronse. misschien kan Rovertje mij hieraan kan helpen? Weet er verder nog iemand een goedkoop adresje daar in de Ardennen waar ik speleo zou kunnen doen? Groetjes Flupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 juli 2003 Share Geplaatst 11 juli 2003 Speleo doen? Brr, ik krijg het al benauwd als ik op de TV van die documentaires zie waarbij ze door nauwe gangen kruipen. Maar er zijn stafkaarten 1:50.000 zie dit draadje. En 40 euro is niet gek. Ik ben even mijn Ozi Explorer ingedoken, heb de Belgische name-file geladen en Ronse ingetypt. Dat ligt op kaart 37 Toumai en wel even ten noorden van Dergneau. of zit ik verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 11 juli 2003 Share Geplaatst 11 juli 2003 Hallo in amsterdam op de singel 393 zit pied aterre 020-6274455 dit is een enorme kaarten winkel stafkaarten zijn dacht ik nog geen 10 euro adressen voor speleo probeer het eens via scouting nederland www.scouting.nl zij hebben adressen bij hun infocentrum van belgische scouting groepen en buitensport organisaties scheelt vaak ook een hoop geld succes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flupke_chello Geplaatst 12 juli 2003 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2003 Ah bedankt, nu ik weet welke kaart het is, wordt het allemaal al wat makkelijker. Ik zal een van mijn Belgische scouting collega's eens bellen voor die kaart. flup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 12 juli 2003 Share Geplaatst 12 juli 2003 Ja maar je zit tamelijk noord op de rand van die kaart. De bovenliggende kaart is 29_Kortrijk. Maar dat is weer van de heuvels weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden