Spring naar bijdragen

Geocaching volgens veteranen


Vlindertje

Aanbevolen berichten

1) Mijn korte versie is dat ik wandelingen maak met behulp van een gps waarbij aan het eind een logboekje beschreven wordt ten bewijze van het gegeven dat ik die tocht heb gedaan .

 

2) Mijn voorkeur gaat uit naar wandelcaches in een mooie ( natuur) omgeving.

 

Multi’s waarbij het leuk is als het terrein zwaar is, met aan het eind een kist ( dus geen micro e.d.) die verborgen is op een mooie plek . Afgelopen maandag heb ik een prachtig voorbeeld van zo’n cache gedaan .

Verder vind ik het ook leuk om naar events te gaan of in het gezelschap van een groepje mede cachers op pad te gaan, waarbij dan ook het plezier en de lol erg belangrijk zijn.

 

Beslist vervelend vind ik de puzzels waar je wiskunde voor moet hebben gestudeerd om ze op te kunnen lossen.

bewerkt door Cache in het handje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Onderdeel 1: je ontmoet in de lift een oude schoolvriend, aan wie je in één minuut moet uitleggen wat geocaching inhoudt. Wat vertel je hem/haar?

Het is een soort speurtocht met een handtomtom waarbij bij het eindpunt een logboekje is om je naam in te schrijven.

 

 

Onderdeel 2: wat spreekt jou bij geocaching het meest aan en waar loop je absoluut niet warm voor?

- Dat je ook kunt cachen in het buitenland

- Multi

- Een goed verhaal/info met een stuk historie/geschiedenis.

- Puntjes scoren, hoewel laatst wel gedaan :thumbup::D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...