mginkel Geplaatst 1 februari 2008 Geplaatst 1 februari 2008 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen of de autolader van de TomTom xl ook op de 60CSX kan, ae hebben alle twee dezelfde USB ingang. Martin 1 februari 2008 bewerkt door mginkel
de Roode Lantaarn Geplaatst 1 februari 2008 Geplaatst 1 februari 2008 Het lijkt me dat USB, USB is en daar dus een standaard voor is. Er zijn ook universele adaptors te koop voor USB welke op dezelfde wijze werken. De GPS zal wel werken maar absoluut niet laden.
stefanne_3 Geplaatst 1 februari 2008 Geplaatst 1 februari 2008 Kan iemand mij vertellen of de autolader van de TomTom xl ook op de 60CSX kan, ae hebben alle twee dezelfde USB ingang. Martin Hij zal mechanisch gezien best wel passen Maar of het ook zin heeft . . . je kan namenlijk niet de AA-accu's opladen. Of wil je de 60CSx als navigator gebruiken in de auto en zo batterijen sparen?
mginkel Geplaatst 2 februari 2008 Auteur Geplaatst 2 februari 2008 (bewerkt) Het gaat mij om de batterijen te sparen als ik hem in de auto aan heb staan. Martin 2 februari 2008 bewerkt door mginkel
Kruimeldief Geplaatst 5 februari 2008 Geplaatst 5 februari 2008 Het gaat mij om de batterijen te sparen als ik hem in de auto aan heb staan. Martin Als dat je bedoeling is, wel voeden maar niet laden, dan werkt het 100%, zonder enige twijfel
de rode ridder Geplaatst 13 februari 2008 Geplaatst 13 februari 2008 Als in je auto een USB aansluiting voor de audio is geplaatst (bv Kia Céed) kan deze ook gebruikt worden voor de externe stroom aansluiting van je GPS. Je gebruikt gewoon de bijgeleverde kabel. gr de Rode ridder
Aanbevolen berichten