Goedweerloper Geplaatst 27 januari 2008 Auteur Geplaatst 27 januari 2008 Even dit draadje opnieuw openen voor een nieuwe cache... Het laatste bericht van Kruimeldief is mij duidelijk, nu blijft er nog 1 vraag over. Kunnen rolstoelers over een grasveldje?
disneyteam Geplaatst 27 januari 2008 Geplaatst 27 januari 2008 Even dit draadje opnieuw openen voor een nieuwe cache...Het laatste bericht van Kruimeldief is mij duidelijk, nu blijft er nog 1 vraag over. Kunnen rolstoelers over een grasveldje? Dat hangt er vanaf zomers zou het kunnen als het een vlak veldje is (type hockeyterrein bijv), echter op het moment, dat 'r kuilen zijn, of het vochtig is, dan wordt het al een stuk lastiger... en dan is het afhankelijk hoe sterk de "duwer" is of in sommige gevallen de "trekker"... Wij hebben sommige caches gedaan, door de rolstol (opvouwbaar) achteruit te trekken, zodat de grote wielen voor gaan en de kleine wielen achter, anders is het soms geen doen... Maar zou je het met een grote kinderwagen wel of niet kunnen, dat geeft voor niet rolstoelers al een klein beetje inzicht... DisneyTeam
Goedweerloper Geplaatst 27 januari 2008 Auteur Geplaatst 27 januari 2008 (bewerkt) Even dit draadje opnieuw openen voor een nieuwe cache... Het laatste bericht van Kruimeldief is mij duidelijk, nu blijft er nog 1 vraag over. Kunnen rolstoelers over een grasveldje? Dat hangt er vanaf zomers zou het kunnen als het een vlak veldje is (type hockeyterrein bijv), echter op het moment, dat 'r kuilen zijn, of het vochtig is, dan wordt het al een stuk lastiger... en dan is het afhankelijk hoe sterk de "duwer" is of in sommige gevallen de "trekker"... Wij hebben sommige caches gedaan, door de rolstol (opvouwbaar) achteruit te trekken, zodat de grote wielen voor gaan en de kleine wielen achter, anders is het soms geen doen... Maar zou je het met een grote kinderwagen wel of niet kunnen, dat geeft voor niet rolstoelers al een klein beetje inzicht... DisneyTeam Bedankt voor jouw antwoord, het wordt wel wat duidelijker maar het blijft een grensgevalletje. Misschien dat andere "ervaringsdeskundigen" de doorslag kunnen geven. Het is een vlak grasveldje maar niet zo goed bijgehouden als een sportveld. Misschien dat in de zomer het gras wat hoger staat daar. Verder zou het geen probleem moeten zijn. Met een kinderwagen met redelijke banden moet het 100% zeker gaan. Maar een rolstoel kan wel eens kleinere banden hebben, en meer gewicht er in. EDIT: ik ben nog eens kritisch gaan kijken en het veldje is toch niet zo vlak als het lijkt, er zijn duidelijke graspollen en dus heb ik er toch maar 1,5 ster en "stroller accesible" van gemaakt en niet rolstoel. 27 januari 2008 bewerkt door Goedweerloper
Aanbevolen berichten