Spring naar bijdragen

Mio DigiWalker P350 + originele TomTom 6 software


Bappie-NL

Aanbevolen berichten

Bij deze bied ik mijn Mio P350 PDA aan met de originele software van TomTom 6. Deze combinatie is 7 maanden oud en ik heb er prettig mee gecached.

 

In TT geef je de coördinaten in voor het startpunt, en als je vanuit GSAK de HTML bestanden exporteert naar de PDA lees je gemakkelijk de cache beschrijvingen onderweg. Makkelijker cachen bestaat haast niet.

 

Reden van verkoop is dat ik inmiddels een Nokia N95 heb met internet. En het is zonde om de PDA zo maar verloren in de kast te laten liggen.

 

Prijs: €250,=, Prijs nieuw op dit moment €400,=

 

Uiteraard zitten alle assercoires erbij! Extra is een lederen beschermhoes en een screanprotector. Het geheel is zonder beschadigingen of defecten!

 

Nog wat specificaties omtrent de Mio P350:

 

Complete PDA met krachtige GPS-ontvanger

Met de Mio P350 heeft u zakelijk én onderweg kilometers voorsprong. Deze GPS-PDA brengt u snel naar uw bestemming met zijn ingebouwde SiRFstarIII-GPS-ontvanger. Installeer uw favoriete navigatiesoftware en u kunt op pad. Windows Mobile 5 zorgt voor flexibele productiviteit waar u ook gaat.

 

Navigatie op maat

De Mio P350 is gemaakt om te navigeren. Kwestie van een PocketPC-navigatiepakket installeren, en gáán! Met een optionele TMC-ontvanger koerst de P350 bovendien om de files heen. Natuurlijk is hij compatible met de meeste navigatiesoftware, de keus is aan u. Stad, land en bergen vormen geen obstakel voor zijn krachtige GPS-ontvanger. Door zijn 20-kanaals-ontvangst vindt de P350 vrijwel meteen satellieten en berekent hij razendsnel nieuwe routes bij omleidingen. Of u de P350 nu staand of liggend gebruikt, de ingebouwde antenne trekt onder alle omstandigheden voldoende GPS-signaal uit de lucht.

 

Volwaardige PDA-power

De Mio P350 biedt meer vermogen in een compact pakket. Meer vermogen voor multimedia door zijn 400-Mhz-processor. Draai filmpjes en mp3'tjes af met Windows Mediaplayer 10. Synchroniseer afspeellijsten met uw pc via USB. Meer vermogen voor zakelijke toepassingen. De P350 draait op het gebruiksvriendelijke Windows Mobile 5 en komt standaard met Outlook voor uitwisselbaarheid op kantoor en onderweg.

 

 

In de doos:

 

PDA-houder

zwanenhals met zuignap

autolader 12V

netvoeding 220V

USB-kabel

stylus

cd-rom met software

gebruikershandleiding

 

Barbara...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...