Gast rainbow Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 hier staat ingevuld onbekend. doch ik heb aangemeld dat ik op 5 October 2007 de cache heb gevonden GC1B73. Loonse en Drunense Duinen A.K.A. Dutch Sahara, en dat ik zo trots was als een pauw. Dus.....?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 ??? Hiermee bedoel je je banner met aantal gevonden cache's in je handtekening??? Of zie ik het verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast rainbow Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 Sorry ik begrijp het antwoord niet. "Banner"??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 Het is niet de bedoeling dat je voor elk antwoord een nieuw topic aanmaakt, druk gewoon op "reply" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 Dat ik er uit begrepen hebt, heb jij een cache gevonden. Maar bij .nl geen founds staan. Dat klopt wel, er is helemaal geen log van jouw bekend (ik kan hem althans niet vinden). Ik denk dat er wat mis is gegaan bij het loggen, ik zou het nog een keer proberen. Suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 Sorry ik begrijp het antwoord niet. "Banner"??? Je vraag heb ik even samengevoegd met je eerst aangemaakte topic... Banner: zijn de plaatjes onderaan de postings, die diverse mensen voeren (bv. Stevige Loper of Lid in de Orde van Maigret) De banner, die ik bedoelde is degene waarin staat hoeveel cache's je gevonden dan wel verborgen hebt (da's bij mij de eerste banner). Maar ik hoop dat Smeule je het antwoord heeft gegeven. Succes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast rainbow Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 Sorry ik begrijp het antwoord niet. "Banner"??? Bedankt voor de tip. Er is nog heel veel te leren voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 16 december 2007 Share Geplaatst 16 december 2007 Kijk daarom lekker eens rond op het forum en gebruik maar eens de zoekfunctie (ondanks dat deze niet altijd superhandig is, kan er een wereld voor je open gaan) ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden