liebra Geplaatst 8 april 2002 Share Geplaatst 8 april 2002 Ik wil mijn eTrex-GPS gaan koppelen aan mijn HP Jornada PDA. Wie heeft daar ervaring mee? Welke programma's zijn hiervoor geschikt? Zelf kwam ik al Teletype tegen op www.teletype.com Kent iemand dit progje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wally Geplaatst 8 april 2002 Share Geplaatst 8 april 2002 Hey liebra, welke Jornada heb jij? Ik overweeg ook zo'n pda aan te schaffen, en de 568 leek mij wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
liebra Geplaatst 9 april 2002 Auteur Share Geplaatst 9 april 2002 Wally, Ik heb een Jornada 720. Dat is er zo een met toetsenbord. Werk er nu zo'n 10 maanden mee en bevalt me erg goed. De 568 ken ik zelf niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwerver Geplaatst 9 april 2002 Share Geplaatst 9 april 2002 Er loopt een soortgelijk forum op: Geocaching Forum > GPS ONTVANGERS > Garmin, Magellan en alle andere GPS ontvangers > Pda/pocketpc ervaringen? Wellicht handig om die ook even te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden