Spring naar bijdragen

Mapsend street magellan europe


Gast Loopic More

Aanbevolen berichten

Gast Loopic More

Kan iemand mij aan de hand van een foto laten zien hoe Mapsend street europe er nu eigenlijk uit ziet want ik kan dit nergens op internet vinden.

 

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan het zo niet laten zien (zit niet aan mijn thuis pc), maar het windows programma is een soort landkaart van europa waar je op kunt inzoomen tot op straatniveau, waarbij de straten bestaan uit lijntjes (en er zijn ook meertjes, rivieren, bosgebieden, etc aangegeven). Je kunt een rechthoek maken met het gebied (of een van de gebieden) die je naar je GPS wilt uploaden en mapsend laat dan ook zien hoe veel ruimte dat gebied in beslag neemt. Wat je ook kunt doen is een track downloaden van je GPS en die legt mapsend dan over de kaart heen zodat je kunt zien waar je bent geweest, inclusief snelheid informatie. Als niemand me voor is zal ik eens een screendump maken.

Aan de GPS kant is het resultaat dat je binnen het gebied wat je geupload hebt flink meer detail krijgt dan met de basemap, je kunt dus zo goed als alle straten en steegjes zien met naam erbij.

Er kan overigens wel verschil zijn tussen de kaarten van verschillende landen omdat ze van verschillende bronnen komen. Zo schijnt bijvoorbeeld Ierland erg magertjes gedetailleerd te zijn. Wat ik van Nederland heb gezien klopt het heel aardig, ik geloof dat de kaart een paar jaar oud is.

 

edit: hier staan 2 screenshots van mapsend streets europe op windows http://www.gpstools.de/sportrak/

 

edit: en een van mezelf: Mapsend Streets Europe (het windows programma)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Loopic More

:ph34r: bedankt voor je reactie, is het ook mogelijk om routes over de weg ! te uploaden naar je gps.

 

Ik twijfel nog tussen het kopen van een Magellan Meridian Platinum of een Sportrack Pro Color.

 

Het voordeel van de platinum is de SD-Cards (Max 128mb) maar geen kleur !

Maar de Sport track color heeft een vast geheugen van 32mb maar dan wel in kleur.

 

Kan je me vertellen hoeveel ik aan kleur heb (zit er veel kleur in de mapsend street) ?

En hoeveel mb is b.v. heel nederland of G.B. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit ook ernstig te dubben of ik nou mapsend street voor Europa moet kopen of niet. Het is toch een berg centen!

Ik geloof van harte dat straten en zo er goed op staan, maar hoe zit dat bijvoorbeeld met wandelpaden in Frankrijk?

Heb jij daar ervaring mee Whaley?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...