cirkel Geplaatst 21 november 2007 Geplaatst 21 november 2007 Sinds kort Premium member en ik probeer nu wat caches binnen te halen maar dat lukt niet Wat ik doe: Ik zoek een cache uit bij mij in de buurt en geeft dit in een PQ search aan bij waypoint, en ik geef aan dat ik alles wil hebben binnen een straal van 10 km. Krijg ik 500 caches overal in Nederland te zien veel verder dan 10 km. Dat is elke keer het geval ook al voor ik coordinaten in van een ander punt. ook in duitsland Bij de onderstaande instellingen krijg ik ook geen mail Wie weet wat ik fout doe ? Instelingen zijn als volgt: Run this Query then delete 500 caches any type any container that I have not found en is still active Within the Netherlands From origin waypoint GCNZZX radius 10 km compress to zip. Bedankt Cirkewl
Team-Eppie Geplaatst 21 november 2007 Geplaatst 21 november 2007 Ik heb het even geprobeerd, maar krijg ook niks binnen. Ik denk dat er een probleempje is met het versturen van de PQ's door .com. Misschien morgen nog eens proberen?
Geo-Hoppers Geplaatst 21 november 2007 Geplaatst 21 november 2007 Sinds kort Premium member en ik probeer nu wat caches binnen te halen maar dat lukt nietWat ik doe: Ik zoek een cache uit bij mij in de buurt en geeft dit in een PQ search aan bij waypoint, en ik geef aan dat ik alles wil hebben binnen een straal van 10 km. Krijg ik 500 caches overal in Nederland te zien veel verder dan 10 km. Dat is elke keer het geval ook al voor ik coordinaten in van een ander punt. ook in duitsland Bij de onderstaande instellingen krijg ik ook geen mail Wie weet wat ik fout doe ? Instelingen zijn als volgt: Run this Query then delete 500 caches any type any container that I have not found en is still active Within the Netherlands From origin waypoint GCNZZX radius 10 km compress to zip. Bedankt Cirkewl Probeer het eens zonder Nederland te kiezen, dus het land op Non selected laten staan. Wellicht dat die optie je keuze in Radius overrrulled !
Team jemar Geplaatst 21 november 2007 Geplaatst 21 november 2007 Had je ook al eens naar dit draadje gekeken? Misschien dat er wat zinvolle informatie voor je bij staat! Succes!
Aanbevolen berichten