Spring naar bijdragen

Hulplijntje(s) vragen; Wie moet ik hebben?


H@ria

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Even een vraagje.

Met veel plezier ben ik vaak onderweg met de GPS, vooral hou ik me bezig met geocaching .

Soms kom ik er niet uit om de cache te loggen, omdat ik er bij een vraag niet uitkom, of zoiets. :newyear:

Nu lees ik vaak in de logs, dat ze een hulplijntje hebben ingeschakeld.

Hoe gaat zoiets in zijn werk? (dat is dus mijn vraag).

Onderweg kan ik niet even met internet communiceren en telefoonnummers heb ik niet.

Graag een reactie van iemand, zodat ik met nog meer plezier kan gaan cachen.

 

Bedankt alvast. :lol1:

bewerkt door H@ria
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het meest voor de hand liggende hulplijntje is de cache-eigenaar. Meestal zijn ze bereid om bij een puzzel een extra hint te geven. Zolang de eerste drie plaatsen nog niet zijn vergeven is de kans groot dat je geen antwoord krijgt dat je verder helpt.

In het veld kan het ook gebeuren dat je een waypoint of de cache niet kan vinden. Dan komt het op je geocachenetwerk aan. In de loop der tijd zal dit groeien. Enkele cache-eigenaren geven hun telefoonnummer ook in de beschrijving aan als hint en anders kan je telefoonnumers soms vinden in het profiel.

Voordat ik een lastige cache ga doen kijk ik eerst wie hem al gedaan heeft hem kijk ik of er mensen bij zitten waar van ik het nummer ken. Zeker als de cache verder van huis ligt en je niet zo snel in de gelegenheid bent voor een herkansing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...