Team NN Geplaatst 30 juli 2007 Geplaatst 30 juli 2007 Ik heb al diverse topics gelezen over de omschakeling van Lat/Lon naar RD. Ik heb de stappen ook al uitgevoerd voor het User Grid, maar weet niet hoe ik de User Datum kan aanpassen op mijn Magellan Explorist 100. En hoe schakel ik over van Lat/Lon naar RD. Dit alles kan ik niet uit het verhaal halen Prof Y Lupardi. Wie helpt mij verder?
elisa1955 Geplaatst 31 juli 2007 Geplaatst 31 juli 2007 Hoi Team NN, Ik zal het proberen uit te leggen, ten minste als ik je goed begrijp. In het menu, kan je voorkeuren selecteren, dan eenhedenkaart. Als je in de eenhedenkaart bent, dan kan je naar kaartdatum gaan, als je hierop klikt, dan kan je uit veel datums kiezen, als je dan "user" kiest, dan zie je dat de eenhedenkaart verandert, als ik het goed heb zit je dan in RD........
Team NN Geplaatst 31 juli 2007 Auteur Geplaatst 31 juli 2007 Hoi Team NN, Ik zal het proberen uit te leggen, ten minste als ik je goed begrijp. In het menu, kan je voorkeuren selecteren, dan eenhedenkaart. Als je in de eenhedenkaart bent, dan kan je naar kaartdatum gaan, als je hierop klikt, dan kan je uit veel datums kiezen, als je dan "user" kiest, dan zie je dat de eenhedenkaart verandert, als ik het goed heb zit je dan in RD........ Dit is helemaal wat ik bedoelde! Had in de lijst met data nooit "user" gezien/gezocht. Bedankt!
elisa1955 Geplaatst 31 juli 2007 Geplaatst 31 juli 2007 Dit is helemaal wat ik bedoelde! Had in de lijst met data nooit "user" gezien/gezocht. Bedankt! Maakt niet uit, graag gedaan!
Aanbevolen berichten