Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik heb een probleem met het wijzigen van mijn handtekening. Als ik het bewuste venster daarvoor open en ik klik willekeurig in het veld waarin je je normaal gesproken handtekening wijzigt, opent een nieuw venster met daarin de cache waarvan de banner reeds staat vermeld....

Verwijderen en wijzigen kan niet meer, en er wordt niets opgeslagen, allen wordt telkens de cache geopend waarvan de banner reeds staat weergegeven (waterbloem)

Wie kan mij helpen ?

Grtz, Team Ramy

Geplaatst (bewerkt)

Ga eens naar "Instellingen" en dan naar "Forum instellingen".

Onderaan zie je o.a. staan:

Type text editor te gebruiken tijdens het maken van een bericht

Voor de Rich Text Editor heb je IE6, Mozilla of Firefox nodig

Deze instelling staat óf op "Standaard Editor" óf op "Rich Text Editor" (ik vermoed de laatste). Kies hier eens de andere optie en probeer het dan nog eens.

Ik weet niet of het wat uithaalt, maar de rich text editor levert wel eens vaker wat problemen op.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

laat even weten welke browser je hebt (dat helpt met helpen)

Ga eens naar "Instellingen" en dan naar "Forum instellingen".

Onderaan zie je o.a. staan:

Type text editor te gebruiken tijdens het maken van een bericht

Voor de Rich Text Editor heb je IE6, Mozilla of Firefox nodig

Deze instelling staat óf op "Standaard Editor" óf op "Rich Text Editor" (ik vermoed de laatste). Kies hier eens de andere optie en probeer het dan nog eens.

Geplaatst

Het probleem is bekend en is al redelijk oud.

Vermoedelijk staat er ergens geen afsluittag in de html van je handtekening.

Probleem is dan dat zodra je de cursor in die regel zet je direkt doorgelinkt wordt naar de betreffende link.

Probeer het eens in IE7, deze geeft dit probleem niet en Firefox wel. (althans bij mij)

Ger@ld

Geplaatst

dat lijkt me sterk.... IE7 == heel naar

Probleem is dan dat zodra je de cursor in die regel zet je direkt doorgelinkt wordt naar de betreffende link.

Probeer het eens in IE7, deze geeft dit probleem niet en Firefox wel. (althans bij mij)

Ger@ld

Geplaatst

Hallo allemaal,

Tja het probleem is verholpen ! Dat wat Ger@ald aangaf is waarschijnlijk wel gebeurd want ik ben wat aan het rommelen geweest met de banners, en daar heb ik wel iets teveel weggehaald. Ik heb IE gebruikt om de handtekening weer "schoon" te maken en vervolgens weer in FF ge-edit.

Met dank voor jullie reacties, draadje kan dicht. !

M.vr.gr.

Jack Ramakers

Team Ramy

Geplaatst
dat lijkt me sterk.... IE7 == heel naar

Ger@ld

;) Dus toch niet zo naar. :D

Maar zonder dollen. Ik gebruik ook alleen FF en eigenlijk nooit IE.

Het probleem was een jaar of twee terug. Ik kon mijn handtekening ook niet meer wijzigen en heb het toen op '0' laten zetten door een moderator.

Twee maand later hetzelfde probleem en toen eens geprobeert in IE.

Het probleem was verholpen (daarna weer snel naar FF) :blush:

Ger@ld

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...