bussie&co Geplaatst 1 juni 2003 Share Geplaatst 1 juni 2003 Wie kan ons zeggen wat wij met Kabouter Bob kan en moet doen, wij hebben hem vandaag gevonden in de Devil made me do it maar kan niet vinden wat wij ermee moeten of kunnen doen behalve dan in een andere cache stoppen. Wie wel gr. team Bussie&co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 1 juni 2003 Share Geplaatst 1 juni 2003 Kabouter Bob en dat 2x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bytheway Geplaatst 2 juni 2003 Share Geplaatst 2 juni 2003 Dubbelpost onder Navigatie Software verwijderd. Bytheway Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bussie&co Geplaatst 2 juni 2003 Auteur Share Geplaatst 2 juni 2003 Wie kan ons zeggen wat wij met Kabouter Bob kan en moet doen, wij hebben hem vandaag gevonden in de Devil made me do it maar kan niet vinden wat wij ermee moeten of kunnen doen behalve dan in een andere cache stoppen. Wie wel gr. team Bussie&co Mag ik U allen danken en sorry voor de 2 x Was de 1ste keer dat ik van dit fenomeen gebruik maak ff wennen Bedankt bussie&co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 2 juni 2003 Share Geplaatst 2 juni 2003 sorry voor de 2 x Noproblem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden