sagitarius Geplaatst 12 september 2007 Share Geplaatst 12 september 2007 Hoi, Ik weet dat er een manier is om uit te vinden welke caches ik, en een medecacher alletwee gedaan hebben. Zodat we een tocht kunnen uitstippelen met caches die we beide nog niet gevonden hebben. Alleen weet ik niet meer hoe. Wie kan me helpen. GRTJS Sagitarius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zowaar! Geplaatst 12 september 2007 Share Geplaatst 12 september 2007 Ga naar Cachekaarten, Mijn kaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 12 september 2007 Share Geplaatst 12 september 2007 Ga naar Cachekaarten, Mijn kaart. Het is wel een beetje kort door de bocht... Maar daar is het idd mogelijk om een qwery te doen op caches die wij beiden nog niet hebben bezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 12 september 2007 Share Geplaatst 12 september 2007 (bewerkt) Ga naar Cachekaarten, Mijn kaart. Het is wel een beetje kort door de bocht... Maar daar is het idd mogelijk om een qwery te doen op caches die wij beiden nog niet hebben bezocht. Ruimer door de bocht dan: http://www.geocaching.nl/maps/DefineUserMap.php (Reintje-de-Vos-kaart) http://www.geocaching.nl/maps/DefineIUserMap.php (Google Maps kaart) 12 september 2007 bewerkt door gpsgek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marelo Geplaatst 12 september 2007 Share Geplaatst 12 september 2007 Euh tja d'r zijn vast slimmere of betere manieren... Maar voor een 'lo-tech methode'; het profile van je vriend openen. Tabje Geocaches kiezen. Hier op het symbool voor de door hem gevonden caches (trad., multi, mystery, etc) klikken Alle caches die door hem en jou gevonden zijn in dat type (trad., multi, mystery, etc) krijgen/hebben een rood v-tje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 12 september 2007 Share Geplaatst 12 september 2007 simpelste manier( en dan iets minder kort door de bocht) Ga naar Cache kaarten, mijn kaart, daar kan je aangeven niet gevonden door...... en niet gevonden door... Putput2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gpsgek Geplaatst 13 september 2007 Share Geplaatst 13 september 2007 Euh tja d'r zijn vast slimmere of betere manieren...Maar voor een 'lo-tech methode'; het profile van je vriend openen. Tabje Geocaches kiezen. Hier op het symbool voor de door hem gevonden caches (trad., multi, mystery, etc) klikken Alle caches die door hem en jou gevonden zijn in dat type (trad., multi, mystery, etc) krijgen/hebben een rood v-tje. Als je "vriend" boven de x-honderd founds komt, wordt deze methode best omslachtig... simpelste manier( en dan iets minder kort door de bocht) Ga naar Cache kaarten, mijn kaart, daar kan je aangeven niet gevonden door...... en niet gevonden door... Putput2 Ik zeg niks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden