pa3dgg Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Ik heb een Pocket Querrie aan gemaakt, van 25 aug. 2007 t/m 31 dec. 2007. Nu krijg ik bij het inladen in gsak de melding: Wp,s in files loaded 500 Existing wp 254 Wp already up to date in gsak 246 In het rood staat dus 500 Mijn PQ, zie ik niets vreemds aan, ziet er zo uit. Run this query every week on the days checked Show me 500 caches Any type, Any cont. Countries: Nederland aangevinkt Between 25 aug. 2007 en 31 dec. 2007 " datums staan echt zo" Compress file is ook aangevinkt. Verder alle dagen van de week aangevinkt. Iemand een idee, wat ik fout doe, of over het hoofd zie? gr. Arie
Wammus Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 Ik heb een Pocket Querrie aan gemaakt, van 25 aug. 2007 t/m 31 dec. 2007.[snip] Iemand een idee, wat ik fout doe, of over het hoofd zie? Ik heb 'm ff nagemaakt; krijg 89 caches in de preview... dat brengt me op het volgende; heb je de preview op de GC site al bekeken? daar kun je links bovenaan zien hoeveel caches er in je PQ zitten
pa3dgg Geplaatst 2 september 2007 Auteur Geplaatst 2 september 2007 Ik heb een Pocket Querrie aan gemaakt, van 25 aug. 2007 t/m 31 dec. 2007. [snip] Iemand een idee, wat ik fout doe, of over het hoofd zie? Ik heb 'm ff nagemaakt; krijg 89 caches in de preview... dat brengt me op het volgende; heb je de preview op de GC site al bekeken? daar kun je links bovenaan zien hoeveel caches er in je PQ zitten Wammus, bedankt, dat je de preview kon bekijken, dat wist ik niet. Na dat gedaan te hebben, zag ik dat hij al cache's vanaf 2000 telde. Dus er stond toch iets verkeerd. Na nog eens alles voor de ... keer te hebben bekeken, zag ik dat ik wel datums had ingevuld, maar niet between had aangevinkt. gr. Arie
doppie Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 (bewerkt) heb ik ook al eens gehad, toen was ik vergeten het vinkje bij die datum periode aan te zetten 2 september 2007 bewerkt door doppie
Track_leader Geplaatst 2 september 2007 Geplaatst 2 september 2007 kijk ook nog ff in dit draadje, staan nog wat zinnige tips en tricks http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...8&hl=pocket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden