The Scorpios Geplaatst 26 augustus 2007 Geplaatst 26 augustus 2007 Helaas reageert hij niet op mail, en dat terwijl Cor Litjens Dorpsgezichten Baak en Fort Westervoort op This cache is temporarily unavailable staan. En ik heb vanmiddag gezien dat Baak nog steeds acief is en gevonden wordt en schriftelijk wel gelogd wordt. Kent iemand een ander emailadres en zou je hem dan hiervan op de hoogte stellen? volgens gc.com is hij nog wel actief. alvast bedankt
Stonehorse Geplaatst 26 augustus 2007 Geplaatst 26 augustus 2007 Misschien nog op vakantie? In de regio waar hij actief is, is het nu nl. nog een week schoolvakantie. Eerder ook eens contact gezocht en binnen een paar dagen reactie gehad.
jbarretje Geplaatst 27 augustus 2007 Geplaatst 27 augustus 2007 Hallo, hier jbarretje mijn excusue voor de late reactie Baak is doorgemeld naar Kruimeldief Fort westervoort komt door mijzelf, ik moet m nog steeds veranderen. Druk Druk Druk ik zal zsm er wat aan doen jbarretje
The Scorpios Geplaatst 28 augustus 2007 Auteur Geplaatst 28 augustus 2007 Hallo, hier jbarretjemijn excusue voor de late reactie Baak is doorgemeld naar Kruimeldief Fort westervoort komt door mijzelf, ik moet m nog steeds veranderen. Druk Druk Druk ik zal zsm er wat aan doen jbarretje Ha fijn dat alles weer reg kom. Enne, heb je in gc.com nu wel weer een geldig emailadres staan
Aanbevolen berichten