Gast 77-1011013881 Geplaatst 5 april 2002 Share Geplaatst 5 april 2002 Sow, we hoeven niet meer naar zo'n duffe party om echte tupperware doosjes te scoren zie tupperware gewoon online bestellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azimuth a.k.a. Kora Geplaatst 6 april 2002 Share Geplaatst 6 april 2002 Waar dan? Op de site kon ik alleen vinden hoe ik mijn eigen Tupperware- event kan organiseren . maakt ook allemaal niet uit want Nepperware- doosjes zijn ook prima en stukken goedkoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 6 april 2002 Share Geplaatst 6 april 2002 hier kan je spulletjes bestellen, dmv bij opmerkingen te zetten dat je het produkt direkt wilt bestellen iemand komt dan de spulletjes bij je thuis bezorgenen (ook een catalogus kan je daar bestellen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mumzle Geplaatst 9 april 2002 Share Geplaatst 9 april 2002 Kan er nu misschien wel een munitie-kistjes-party of iets dergelijks gehouden worden. OK........ Geo-kissies-doossies-party is ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast 77-1011013881 Geplaatst 9 april 2002 Share Geplaatst 9 april 2002 Das al geregelt Mumzle ...Ralph hebt ze bij de 28ste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden