Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Ik zou gokken dat er ergens een cache is gelegd door persoon A met als 'team naam' (die je dus kan aanpassen in de cache omschrijving) die van persoon B. En de statistieken code gaat dan proberen slim te zijn door te bedenken dat de ene persoon een alias is van de andere persoon. Stuk code overigens waar ik niet zo heel blij mee ben, dus mocht ik ooit tijd te veel hebben (nooit dus, vermoedelijk) dan sloop ik dat er een keer uit. Eens kijken wat ik kan repareren aan die hoeveelheden caches. Wat betreft die ftf, dunno hoe dat precies zit. Ook dat komt vast wel een keertje goed.

Op die manier, zoals je het omschrijft zit het bij ons wel zo ongeveer in elkaar. We hebben wat caches overgeheveld van Team Firefox naar Xtreme Adventures en gelijk worden de founds dan ook maar overgeheveld. Maar gelukkig klopt het bij .com en daar ga ik eigenlijk altijd vanuit :thumbup: Als je een keer tijd hebt, wil je het dan bij ons corrigeren?

Geplaatst
Ik zou gokken dat er ergens een cache is gelegd door persoon A met als 'team naam' (die je dus kan aanpassen in de cache omschrijving) die van persoon B. En de statistieken code gaat dan proberen slim te zijn door te bedenken dat de ene persoon een alias is van de andere persoon. Stuk code overigens waar ik niet zo heel blij mee ben, dus mocht ik ooit tijd te veel hebben (nooit dus, vermoedelijk) dan sloop ik dat er een keer uit. Eens kijken wat ik kan repareren aan die hoeveelheden caches. Wat betreft die ftf, dunno hoe dat precies zit. Ook dat komt vast wel een keertje goed.

Hoi Xaa

Het is mij volledig onduidelijk.

Twee bevriende cachers leggen geen caches voor elkaar, gebruiken niet elkaars naam ,hebben elk een eigen adres en computer met wachtwoord.

Maar goed als je tijd hebt verander het maar we zitten er niet op te wachten de Getzie family gebruikt de stats nauwelijks.

Bedankt en geoten DE GETZIE FAMILY.

Geplaatst
GCM4RC is wat ik bedoel in jullie geval. Die cache is van Jay-Dee, maar als naam staat er Getzie Family bij. En dan gaat dat stuk code proberen slimmer te zijn dan goed is

Is dit het gevolg van een "mislukte" adoptie poging?

De cache is al bijna 2 jaar gearchiveerd.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...