Appie uit Delft Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Hoi Kanjers, Heel stom, ik weet het. Misschien komt het door de leeftijd, maar ik weet het niet meer, sorry. Ik wil een berichtje krijgen dat als ik heb gereageerd op een topic en een ander reageert, ik dan een seintje krijg. Weet dat die mogelijkheid bestaat, alleen niet hoe. Groetjes van Appie uit Delft.
Skjal Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 (bewerkt) Hoi Kanjers, Heel stom, ik weet het. Misschien komt het door de leeftijd, maar ik weet het niet meer, sorry. Ik wil een berichtje krijgen dat als ik heb gereageerd op een topic en een ander reageert, ik dan een seintje krijg. Weet dat die mogelijkheid bestaat, alleen niet hoe. Groetjes van Appie uit Delft. Als je reageert, vink dan "E-mail notificatie inschakelen bij reacties?" onder dit vak aan. 17 augustus 2007 bewerkt door Mr. John
Appie uit Delft Geplaatst 18 augustus 2007 Auteur Geplaatst 18 augustus 2007 Hoi Kanjers, Heel stom, ik weet het. Misschien komt het door de leeftijd, maar ik weet het niet meer, sorry. Ik wil een berichtje krijgen dat als ik heb gereageerd op een topic en een ander reageert, ik dan een seintje krijg. Weet dat die mogelijkheid bestaat, alleen niet hoe. Groetjes van Appie uit Delft. Als je reageert, vink dan "E-mail notificatie inschakelen bij reacties?" onder dit vak aan. Heel erg bedankt Groetjes van Appie uit Delft.
Aanbevolen berichten