Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Helaas is mijn gps kapot gegaan tijdens het cachen. Op zich kan ik de gps nog gebruiken maar de onderkant van het scherm is verdwenen. :D Ik ben dus opzoek naar een nieuw gps. Ik heb nu een extrex summit en deze gps bevalt mij heel goed. Nu zag ik dat je ook een extrex summit HC kunt kopen. Mijn vraag is het batterijklepje even groot als die van mijn oude etrex summit. Ik heb namelijk een fietssteun en als ik het klepje zo kan overzetten dan is dit zeer handig. Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg,

Chris

The dam-scout

Geplaatst
Hallo allemaal,

Helaas is mijn gps kapot gegaan tijdens het cachen. Op zich kan ik de gps nog gebruiken maar de onderkant van het scherm is verdwenen. :thumbup: Ik ben dus opzoek naar een nieuw gps. Ik heb nu een extrex summit en deze gps bevalt mij heel goed. Nu zag ik dat je ook een extrex summit HC kunt kopen. Mijn vraag is het batterijklepje even groot als die van mijn oude etrex summit. Ik heb namelijk een fietssteun en als ik het klepje zo kan overzetten dan is dit zeer handig. Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg,

Chris

The dam-scout

Balen zeg....

Maar goed, heb je al een mailtje gestuurd naar de importeur (www.sailtron.nl)? Zij kunnen je vast en zeker de benodigde info verstrekken!

Succes!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...