tukkerboertje Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 Is dat deze ? http://shop.garmin.com/accessory.jsp?sku=010-10085-00 (en laad deze dan ook direct je batterijen op?) en peetee, het is misschien mijn angst hoor, maar ik gebruik liever de originele accessoires (ondanks dat ik dan wat duurder uit ben) maar even goed wel bedankt voor de tip en pasten die componenten die ik eerder noemde (de beanbag en de steun) op elkaar? tukkerboertje
Team de motormuizen Geplaatst 28 februari 2008 Geplaatst 28 februari 2008 (bewerkt) Ook de orginele autovoeding laad de batterijen van de CSx niet op, de componenten passen op elkaar. De losse voetjes en die op de beanbag, zijn gelijk aan elkaar. 28 februari 2008 bewerkt door Team de motormuizen
Smurfin & Grote Smurf Geplaatst 30 mei 2008 Geplaatst 30 mei 2008 Wij hebben een gaatje gesmurfd in een fietshouder en die op het dashboard vastgeschroefd. Daar zijn vijfentwintig nadelen voor op te sommen, maar wij vinden het als zunige smurfen een prima oplossing.
Aanbevolen berichten