boscottage Geplaatst 21 juli 2007 Geplaatst 21 juli 2007 We hebben gisteren de cache het Zonnig Spoor-cache (GCF452) gedaan. Daar komen we echter niet uit. Dus een mail gestuurd naar de plaatser. Dit zijn de Bruiloftsgasten. De mail aan hen komt echter terug. Wie kan ons helpen met deze cache, of weet waarom de bruiloftsgasten hun mail het niet meer doet. Tot horens en alvast dank. Boscottage
eeksinned Geplaatst 21 juli 2007 Geplaatst 21 juli 2007 Als je bij het profiel kijkt zie je het volgende: De Bruiloftgasten Member Since: Saturday, April 05, 2003 Status: Not Validated Member Last Visit: Tuesday, April 22, 2003 Lijkt erop dat ze er al een tijdje mee gestopt zijn. Maar misschien weet iemand anders hoe je ze zou kunnen bereiken. Of kan je op weg helpen.
JandeBeHanger Geplaatst 21 juli 2007 Geplaatst 21 juli 2007 (bewerkt) We hebben gisteren de cache het Zonnig Spoor-cache (GCF452) gedaan. Daar komen we echter niet uit. Dus een mail gestuurd naar de plaatser. Dit zijn de Bruiloftsgasten. De mail aan hen komt echter terug. Wie kan ons helpen met deze cache, of weet waarom de bruiloftsgasten hun mail het niet meer doet.Tot horens en alvast dank. Dat is een cache van/voor Zuurtje.Zuurtje post hier zo om het jaar, een heel serie berichten De 1e x dat ik voor de cache ging, had ik bijna alles bij mij. Etrex Vista (door Algerijnen gejat op 05-03-2005) Laptop Armada 486 100 mHz met Ozi en 1 : 25.000 kaarten. (allang verkocht, binnen kort zoek ik een koper voor de opvolger. Compaq Armada 133 mHz 80mb) Converter 230 V naar 12 V. Enfin, toen ik dacht het eindpunt in elkaar te knopen met de 1 : 25.00 kaarten in Ozi, bleek de accu leeg. Het netsnoer was thuis blijven liggen. Dus de cache maar thuis verder uitgerekend en op 28 november 2003 afgemaakt. Toen in 2003 deed ik nog multies op 100 km afstand, met een paar weken doe ik mulrties op 750 km afstand. Het eindpunt klopt niet helemaal, maar dat wordt geheel duidelijk als je terplaatse komt. Het wil er wel modderig zijn. Maar, eh stel de vragen aan de bezitter van GCMD9Z 2 augustus 2007 bewerkt door JandeBeHanger
Aanbevolen berichten