e2137 Geplaatst 14 mei 2003 Geplaatst 14 mei 2003 Na ruim 2 jaar en meer dan 70 bezoekende teams of personen, heeft de boswachter opdracht gegeven de stash te verwijderen. De stash is inmiddels weggehaald, we zullen proberen om toch hier in dit stukje mooi Zeeland een nieuwe cache te maken, die met toestemming van de eigenaar wordt geplaatst. alle bezoekers van deze stash hartelijk dank. En wellicht tot een volgende zoektocht. E2137 (Piet en Joeri)
Gotcha! Geplaatst 14 mei 2003 Geplaatst 14 mei 2003 Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wat de motivatie van de boswachter is om de cache te verwijderen/weigeren. Voor toekomstige plaatsingen lijkt me dit wel van belang.
Wandelaar Geplaatst 14 mei 2003 Geplaatst 14 mei 2003 Eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig wat de motivatie van de boswachter is om de cache te verwijderen/weigeren. Voor toekomstige plaatsingen lijkt me dit wel van belang. Hij is bang dat er overal gegraven word onder andere rond de cach en dat hij in een natuur gebied licht waar je niet mag graven Co
ambtenaartje Geplaatst 17 mei 2003 Geplaatst 17 mei 2003 Bij meeuwenduinen hoefde je helemaal niet te graven. Wat een onzien van die petmans zeg.
Wandelaar Geplaatst 18 mei 2003 Geplaatst 18 mei 2003 Gaat niet enkel en alleen van graven nee het zoeken (er is nu weer een stuk kaal op 1 meter van de plek waar hij lach) er naar en van punt naar punt lopen in een rechte lijn wat niet altijd gebuurd dat weet hij ook maar het gebuurd En daarom wilde hij hem weg hebben. Maar hij wilde in de toekomst er naar kijken om wat te teregelen want ze zetten daar nog met andere verengigen die daar hun hobie willen uit oefenen of al doen met mede weten van de boswachter Ik denk als je een prikstok of een mes mee neemt dan mak je ook lang niet zo veel stuk als je zoekt er naar Co
Aanbevolen berichten