Wandelaar Geplaatst 13 mei 2003 Geplaatst 13 mei 2003 Hoe kom ik in contact met de makers van de meeuwediunnen wie heeft een E-mail adres of een telefoon nummer van hun Co
Zenz Geplaatst 13 mei 2003 Geplaatst 13 mei 2003 Beste Wandelaar, bovenaan de cachepagina staat altijd de plaatser (in dit geval team Piet & Joeri) vermeld, met een link naar zijn profiel. In dat profiel vind je twee emailadressen van Piet & Joeri. Succes! Zenz
Wandelaar Geplaatst 14 mei 2003 Auteur Geplaatst 14 mei 2003 Beste Wandelaar, bovenaan de cachepagina staat altijd de plaatser (in dit geval team Piet & Joeri) vermeld, met een link naar zijn profiel. In dat profiel vind je twee emailadressen van Piet & Joeri. Succes! Zenz oke is al geregeld wand de meeuweduinnen is er niet meer die staad bij mij en word aan hun terug gegeven Co
e2137 Geplaatst 14 mei 2003 Geplaatst 14 mei 2003 Heel hartelijk dank Co, voor het bergen van de stash. Inmiddels hebben we verder contact over de spulletjes. E2137...
Eagles Geplaatst 14 mei 2003 Geplaatst 14 mei 2003 Maak ik hier terecht uit op dat de boswachter aan Wandelaar de opdracht heeft gegeven om de cache te verwijderen? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar wat z'n mening over en reactie op de cache was. Gewoon, om een beetje een beeld te vormen hoe dat in dat gebied verliep. Kan altijd nuttig zijn om hun houding te weten.
Aanbevolen berichten