joycie_9 Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 Wij hebben van de week de geko 201 gekocht, maar ja nog nooit zo'n ding in handen gehad en snappen er dus niets van haha.. wie kan ons vertellen hoe die precies werkt? willen namelijk erg graag gaan geocachen.. thanx groetjes joyce
pa3ems Geplaatst 30 juni 2007 Geplaatst 30 juni 2007 Wij hebben van de week de geko 201 gekocht, maar ja nog nooit zo'n ding in handen gehad en snappen er dus niets van haha.. wie kan ons vertellen hoe die precies werkt? willen namelijk erg graag gaan geocachen.. thanx groetjes joyce De geko 201 is voor het geld een fijn aparaatje wat wij al jaren gebruiken en een goed begin is hier beschreven: http://www.geocaching.nl/reviews/geko201.php Voor verdere vragen kun je mij wel een pmmetje sturen (pa3ems@veron.nl) groeten Rob
seahopke Geplaatst 4 september 2008 Geplaatst 4 september 2008 Wij hebben van de week de geko 201 gekocht, maar ja nog nooit zo'n ding in handen gehad en snappen er dus niets van haha.. wie kan ons vertellen hoe die precies werkt? willen namelijk erg graag gaan geocachen.. thanx groetjes joyce Bij mijn Geko 201 werd een handleiding bijgeleverd waar alles in staat, is dat bij jullie anders geweest?
naenee Geplaatst 5 september 2008 Geplaatst 5 september 2008 (bewerkt) Bij mijn Geko 201 werd een handleiding bijgeleverd waar alles in staat, is dat bij jullie anders geweest? Is dit niet het geval, dan is deze, in het Nederlands, hier te downloaden: http://www.garmin.nl/download/?type=manual&id=100 Succes 5 september 2008 bewerkt door naenee
maja120 Geplaatst 10 november 2008 Geplaatst 10 november 2008 Bedankt voor deze link naar de nederlandse vertaling! Komt goed van pas en misschien leer ik nu eens wat meer mogelijkheden te gebruiken
Team Firefox Geplaatst 10 november 2008 Geplaatst 10 november 2008 Bedankt voor deze link naar de nederlandse vertaling! Komt goed van pas en misschien leer ik nu eens wat meer mogelijkheden te gebruiken Anders even bellen met de importeur van Garmin in Nederland. Dat is de firma Sailtron in Houten. Kan je gewoon kostenloos het Nederlandse boekje van de GPS aanvragen.
Aanbevolen berichten