Smok3y Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Middag medecachers, Deze titel doet het ergste vermoeden, echter valt het wel mee Vanmiddag is mijn ophangnok van het koord afgeknapt op de schroef. Mijn koord is dus niet meer bruikbaar. Schroefje heb ik er inmiddels uit én mijn laatste nokje gebruikt. Je krijgt deze bij sommige accoesoires extra bijgeleverd... Ik weet nu waarom.. Nu ben ik al aan het zoeken geweest of deze los te verkrijgen zijn, helaas heeft mijn zoektocht vooralsnog weinig opgeleverd. Heeft iemand dit probleem ook gehad en/of wie weet waar je deze (schroef)nokjes los te verkrijgen zijn? Alvast bedankt! Smok3y
Kruimeldief Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 Importeur Sailtron? De zaak waar je het ding gekocht hebt? Alle zaken waar je een 60 CSx kunt kopen? Ebay? Mag je trouwens blij zijn dat je een 2e hebt gekregen. ik heb er maar een bij gekregen.
Smok3y Geplaatst 24 juni 2007 Auteur Geplaatst 24 juni 2007 Importeur Sailtron? De zaak waar je het ding gekocht hebt? Alle zaken waar je een 60 CSx kunt kopen? Ebay? Mag je trouwens blij zijn dat je een 2e hebt gekregen. ik heb er maar een bij gekregen. Tja het gebeurd vandaag en dan is je eerste gedachte; even op het internet kijken..Maar ze zijn niet expliciet te bestellen. Ik zal morgens eens gaan bellen. Thanks!
gpsgek Geplaatst 24 juni 2007 Geplaatst 24 juni 2007 (bewerkt) Importeur Sailtron? De zaak waar je het ding gekocht hebt? Alle zaken waar je een 60 CSx kunt kopen? Ebay? Mag je trouwens blij zijn dat je een 2e hebt gekregen. ik heb er maar een bij gekregen. Tja het gebeurd vandaag en dan is je eerste gedachte; even op het internet kijken..Maar ze zijn niet expliciet te bestellen. Ik zal morgens eens gaan bellen. Thanks! Helpt een beetje lijm ook niet? Volgens mij krijg je bij alle originele accesoires van Garmin waarvoor de nokjes nodig zijn - iig voor de 60-serie - de ophangnokjes erbij. Omdat ik een fietshouder heb, heb ik er dus ook twee... Succes met de zoektocht! 24 juni 2007 bewerkt door gpsgek
Aanbevolen berichten