TeamwesCache Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 Zojuist heb ik geprobeerd om op www.gsak.net te kijken, en ik krijg deze tekst te zien: "This Account Has Been Suspended" Gaat clyde z'n site verhuizen of....??? Weet iemand iets meer?
gpsgek Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 Zojuist heb ik geprobeerd om op www.gsak.net te kijken, en ik krijg deze tekst te zien: "This Account Has Been Suspended" Gaat clyde z'n site verhuizen of....??? Weet iemand iets meer? Hmmm, de rekening niet betaald?
Ruud4d Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 Zojuist heb ik geprobeerd om op www.gsak.net te kijken, en ik krijg deze tekst te zien: "This Account Has Been Suspended" Gaat clyde z'n site verhuizen of....??? Weet iemand iets meer? Hmmm, de rekening niet betaald? En volgens mij is hij op vakantie. Is z'n accountant er vandoor met het geld?
Ruud4d Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 Het blijkt een mix up te zijn bij het afsluiten van een zwaarder account. In het Amerikaanse forum zie je de details.
Mars Express Geplaatst 19 juni 2007 Geplaatst 19 juni 2007 (bewerkt) Het blijkt een mix up te zijn bij het afsluiten van een zwaarder account. In het Amerikaanse forum zie je de details. Niet helemaal. Het board gebruikte te veel resources en toen sloot de provider hem af zonder bericht vooraf. afijn, hij is weer online inmiddels. 19 juni 2007 bewerkt door Mars Express
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden