Spring naar bijdragen

Legend blauw scherm

Aanbevolen berichten

Gast Speyker
Geplaatst

Het scherm van mijn legend werd vandaag helemaal blauw.

Het scherm werd van links naar rechts compleet gevuld met blauw.

Uitzetten en vervolgens weer aanzetten hielp niet echt. Het complete blauwe scherm verdween wel maar ervoor in de plaats kwam een scherm met verticale bleuwe lijnen, soor barcode.

Vervolgens heb ik tikken op de GPS gegeven en toen kwam het beeld weer een beetje terug om vervolgens weer te verdwijnen. Na dit enkele keren herhaald te hebben was de GPS weer terug.

Kent iemand dit euvel en wat heb je gedaan, retour leverancier misschien ??

Speyker

Geplaatst

Strepen over het scherm traden ook op bij de Venture van The Ferrets. Die hebben een nieuwe gekregen (was overigens nog net in de garantie).

Ik denk dat het probleem in de LCD schermdriverchip of in de contacten zit. Op de glasplaat zitten contactjes die via een soort sponsachtig materiaal aangesloten worden. Als dat niet goed contact maakt dan kun je rare effecten krijgen die na tikken weer verdwijnen.

SUBIET mee naar de leverancier en een nieuwe vragen. Ik vermoed zelfs dat je buiten garantie nog wel wat aanspraak zou moeten kunnen maken, lijkt me een fout die gewoon NOOIT mag voorkomen in de normale levensduur (die natuurlijk veel langer is dan garantie). De berichten die ik tot nu toe heb gehoord over de importeur van Garmin is dat ze behoorlijk coulant zijn hoor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...