Glasje Geplaatst 3 juni 2007 Geplaatst 3 juni 2007 Ik wil een (gemarkeerde) wandeling uitzetten, waarbij het van belang is dat er op bepaalde afstanden (65 meter; 225 meter etc) een bepaald markeringspunt komt. Is het mogelijk om de tripteller in meters te laten tellen in plaats van kilometers? Hoe moet ik dat doen? Of zal ik met m'n fiets de mulle zandpaden na moeten lopen om de afstanden te meten?
blooper65 Geplaatst 3 juni 2007 Geplaatst 3 juni 2007 Ik wil een (gemarkeerde) wandeling uitzetten, waarbij het van belang is dat er op bepaalde afstanden (65 meter; 225 meter etc) een bepaald markeringspunt komt. Is het mogelijk om de tripteller in meters te laten tellen in plaats van kilometers? Hoe moet ik dat doen? Of zal ik met m'n fiets de mulle zandpaden na moeten lopen om de afstanden te meten? Je kunt met de 210 een projectie uitvoeren naar een volgend punt over een bepaalde afstand. Dit kun je doen in het menu geavanceerde functies. Als hierin voor de afstand 0.01km, dan zal deze na bevestigen overspringen naar afstand in meters. Vervolgens kun je dan het aantal meters ingeven. Hierna de juiste richting en projectie punt opslaan. Vervolgens lGOTO naar projectie punt enz. Trip teller is niet in meters om te zetten naar ik weet. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Aanbevolen berichten