Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Na vier jaar trouwe dienst hield de legend er mee op. Nu gebruik ik tot volle tevredenheid een Legend CX met extra geheugen kaartje. Na de update van: Changes made from version 2.60 to 2.70:

Updated daylight saving time dates.

Add capability for 2 wide data fields on map, compass, and highway pages.

Add capability for 1 wide data fields on map page.

Add data card information page.

Add selectable alarms for proximity waypoints and custom POI.

Improve labeling and scanning of custom POI on the map page.

Add capability to see vertical profile of an autoroute using DEM topo data.

Fixed issue with incorrect dates showing when editing the data field for Sun & Moon page and Hunt & Fish page.

Fixed issue where invalid find menu options could show when using the Auto Order feature.

Fixed issue where route names would be converted to upper case during editing.

Fixed issue where invalid related software can be selected when using the WebUpdater.

Fixed issue where keyboard characters won't update when editing the Welcome message.

begrijp ik dat je de dag en nachttijd die nu automatisch gaat ergens kunt instellen (zie eerste regel). Ik kan het in het menu niet vinden. Iemand anders wel, die ook zo'n apparaat heeft? Overigens veel handelingen schijnen hetzelfde tezijn als de cs60?

Geplaatst

Daylight saving time = zomertijd.

Het gaat er om dat in de V.S. de zomertijd nu een maand eerder ingaat dan voorheen.

Het heeft dus niets met de overgang van dag- naar nachtscherm te maken, afgezien van de bug dat dit op de eerste dag van zomer- en wintertijd een uur verkeerd gaat.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...