Gast dark wanderer Geplaatst 2 mei 2003 Geplaatst 2 mei 2003 Hey, Ik en een maat van me gaan een aantal caches in gelderland uitzetten, vooral in de Veluwe, Het worden waarschijnlijk piramiden van plexiglas met een deurtje erin. We lanceren ook een soort Travel Bug serie genaamd Hiking Triangles. Dit worden driehoeken van plexiglas die net zoals travel bugs een site hebben ( dit wordt http://ht.v-co.nl en later misschien www.ht.nl ) We zetten deze dingen uit in deze piramide caches en caches die wij bezoeken. Wat vinden jullie ervan?
Eagles Geplaatst 4 mei 2003 Geplaatst 4 mei 2003 een aantal caches in gelderland uitzetten vooral in de Veluwe, "vooral"... misschien ook een paar wat meer richting Nijmegen?!? Het worden waarschijnlijk piramiden van plexiglas met een deurtje erin. Laat ze ff vollopen met water als ze af zijn... dan weet je ook of het niet de andere kant op kan, als ze geplaatst zijn! En zoals Gerard als zei: verstop ze goed want ze zullen anders snel de aandacht kunnen trekken van niet-geocachers. En die zien er misschien wel een leuk ding in om een vetplantje in te zetten en dan zo leuk bij de TV te zetten. Misschien is het wat om op een geschikte lokatie (waar je geen schade aan de natuur aanbrengt) de piramides in een kuiltje onder een luik te zetten? Het luik hoeft niet onder de grond, maar gewoon bedekt met natuurlijke rommel. We lanceren ook een soort Travel Bug serie genaamd Hiking Triangles. Krijgen die nog een speciale relatie met de piramides? Misschien wel leuk als add-on. (Laat de caches wel onafhankelijk vindbaar en logbaar, anders zal het lang duren voor iemand ze doet.) Klinkt leuk. Altijd leuk is: meeeer caches. En een speciaal tintje is ook grappig.
Eagles Geplaatst 4 mei 2003 Geplaatst 4 mei 2003 Misschien is het ook wel leuk als je er eentje moet "trianguleren" om hem te kunnen vinden? Ik bedoel: als we nou toch met triangles bezig zijn! Let wel op dat je dan niet van tevoren de gegevens zodanig geeft dat men met wat kaartwerk thuis of met wat wiskunde de lokatie al kan bepalen.
BigBird Geplaatst 5 mei 2003 Geplaatst 5 mei 2003 En als bonus voor het 'ontmaagden' van elk van deze piramide caches kan je je vondst ook nog een keer loggen bij de virtuele "Out of place Pyramids"-cache! BigBird
Aanbevolen berichten