Team Voyager Geplaatst 11 mei 2007 Geplaatst 11 mei 2007 Graag wil ik een cache adopteren. De eigenaar heeft hem gearchiveerd omdat er onderhoud nodig was,maar hij te ver weg woont. Hij vond het een goed idee dat ik de cache overnam. Dus ik aan het zoeken in het geocaching forum op het adopteren van een cache,en hoe dat in z'n werk gaat. Misschien heb ik niet de juiste mensen benaderd,want ik krijg geen respons. Wie kan mij uit de spreekwoordelijke brand helpen? Bedankt,Edy
Kruimeldief Geplaatst 11 mei 2007 Geplaatst 11 mei 2007 Gearchiveerde caches mogen niet (meer) geadopteerd worden. Wil je een cache in hetzelfde gebied, plaats er een, ook al zou het precies dezelfde cache zijn. Als het aan alle voorwaarden voldoet, wordt het gepubliceerd.
Team Voyager Geplaatst 12 mei 2007 Auteur Geplaatst 12 mei 2007 Gearchiveerde caches mogen niet (meer) geadopteerd worden. Wil je een cache in hetzelfde gebied, plaats er een, ook al zou het precies dezelfde cache zijn. Als het aan alle voorwaarden voldoet, wordt het gepubliceerd. Ok,een duidelijk antwoord. Bedankt,ik ga ermee aan de slag. Edy
Kruimeldief Geplaatst 13 mei 2007 Geplaatst 13 mei 2007 OK, dan gaat de topic dicht. Ik had trouwens je mail wel al gelezen, maar nog niet beantworod. Ik krijg alleen al voor/over geocaching gemiddeld 100 mailtjes per dag en daar zijn niet de notify berichten bij Een antwoord kan zo wel eens even duren.
Aanbevolen berichten