Spring naar bijdragen

Ik heb een probleem met inloggen op mijn account

roeloff

Aanbevolen berichten

Kan iemand me helpen? Ik heb problemen met het inloggen.

Een tijdje geleden heb ik me geregistreerd via de normale weg, dus gewoon via het registratie formulier. Sinds dien staat mijn login naam ook gewoon links boven aan de pagina met de tekst "Ingelogd als:" ervoor. Als ik echter naar een kaart toe ga en een cache aanklik en daarvan de informatie wil opvragen wordt gezegd dat ik ingelogd moet zijn en dat ik dat nog niet ben. Ik voer vervolgens mijn login naam en password in maar krijg dan de melding dat het niet de juiste combinatie is. (Your username/password combination does not match. Make sure you entered your information correctly.)

Het lijkt er een beetje op dat ik wel bekend ben op de nederlandse site maar dus niet op de algemene. Na de registratie heb ik nog een email ontvangen met als onderwerp tekst "roeloff, validated at Geocaching Forum" maar het emailtje was verder helemaal leeg. Kan het zijn dat er in dit emailtje instructies hebben gestaan, bv een validatie code, dat het niet is door gekomen.

Hopelijk kan iemand me helpen anders moet ik me maar weer opnieuw registeren.

Groetjes Roeloff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Roeloff,

Dit hebben wij precies hetzelfde gehad.

Je moet je gewoon bij de engelse site ook opnieuw aanmelden.

Daarna krijg je nog maals een mail om te valideren en dan kan je ook daar in loggen.

Groet de Peetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Peet,

Ik ga het proberen je hoort nog van me of het gelukt is.

Roeloff

Even in het kort ter verduidelijking, er is een verschil tussen de website in Amerika te weten www.geocaching.com en de nederlandse website www.geocaching.nl

Alle cache listings, functionaliteit m.b.t. plaatsen nieuwe caches, e-mail versturen naar andere teams etc loopt allemaal via de amerikaanse website ofwel de .com website.

De nederlandse website biedt je informatie zoals kaarten, een nederlands forum en meer van dat soort dingen, maar zodra je op een kaart op de .nl website klikt gaat de link door naar de .com website.

Voor beide website is het nodig om je aan te melden wil je de volledige functionaliteit kunnen benutten.

Mooiste is dan natuurlijk als je dan ook op beide dezelfde naam kunt registreren.

Trouwens een naamswijziging op .com kan tegenwoordig niet meer, dus kies zorgvuldig.

Voor de .com website kun je tegen betaling premium member worden voor nog meer mogelijkheden (ontvangen van cache info per e-mail etc).

De .nl website kun je steunen door een bedrag over te maken en hiermee krijg je een donateursschap wat ook weer een paar voordelen biedt, bijv meer RSS berichten etc.

Om op de website van .nl ook dingen te kunnen plaatsen etc moet je je dus aanmelden op het forum en dan ook de uitgebreide functionaliteit aanvragen. (Nodig voor de NL cache kaarten etc.)

Er zijn nog wel meer dingen, maar hoofdzaak is dus dat de .com website eigenlijk de info van alle caches in beheer heeft en dat .nl dus enkel de info aanbiedt en je wat mogelijkheden geeft die specifiek hier in nederland ontwikkeld zijn, denk daarbij bijv aan de kaarten die door Reintje de Vos zijn gemaakt.

Het lijkt me dat je er zo wel verder mee kunt komen.

Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...