Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste Mede Cachers, :D

Ik heb vandaag een gesprek gehad met de Boswachter / voorlichter van SBB uit de gebieden die rondom Breda / Dorst / Oosterhout / Rijen liggen.

De Boswachter doet een oproep aan iedereen die in de omliggende gebieden van de genoemde plaatsen een cache hebben liggen. De Boswachter vraagt of jullie je cache bij hem willen melden, dit om te voorkomen dat er zomaar in het wilde weg caches worden geplaatst.

Hij staat helemaal open voor het idee geocaching dus je hebt niets te vrezen. Mocht je er voor kiezen de cache niet te melden bestaat alleen de kans dat hij uiteindelijk verwijderd word, wat natuurlijk zonde zou zijn voor al het werk en de tijd die je erin hebt gestoken.

Mocht je annoniem willen blijven of bang zijn voor de boswachter dan kan je het ook aan mij melden en dan zal ik mijn best voor je doen :(

Kijk wel even of de cache in het gebied ligt van SBB voor de andere gebieden kan ik op dit moment niets voor je betekenen.

Groetjes Geobughunters :blink:

Geplaatst
De Boswachter vraagt of jullie je cache bij hem willen melden, dit om te voorkomen dat er zomaar in het wilde weg caches worden geplaatst.

Vrijwel alle boswachters bedienen zich tegenwoordig van o.a. een GPS-ontvanger, waarom gaat hij ze niet zelf zoeken ? Zo'n man heeft tijd zat....

En caches plaatsen in het wilde weg? Daarvan is mij nog nooit iets gebleken.

En bang zijn voor de boswachter........ nouja!

Goed bedoeld, Geobughunters.

Geplaatst

Beste Koos,

Het gaat er niet zo zeer om dat we bang zouden moeten zijn voor de boswachter of dat er in het wilde weg caches worden geplaatst. Maar in de regelementen staat dat als je een cache plaatst dat dit gevraagt moet worden. Deze boswachter wil graag weten wat er op zijn terein gebeurt. En ja ook deze boswachter heeft een GPS en kan ze dus zelf vinden / zoeken. Maar als hij dat gaat doen zal het eerder om verwijdering gaan omdat de cache bij hem niet bekend is gemaakt.

Dit kan je beter voorkomen door hem aan te melden en de boswachter op de hoogte te stellen.

Groetjes Geobughunters

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...