masterchef Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Hej All, Vandaag een gesprek gehad met SBB Dronten. Ik had diverse plekken voor een cache op een kaart gezet. En deze mee genomen naar SBB. Ook een cache en alle middelen die ik wil gaan gebruiken bij mijn caches. De vergunning komt eerdaags mijn kant op en dan kan ik mijn caches gaan plaatsen. Over betalen is niet gesproken. Dus zo kan het ook! Greetz Masterchef
De Roode Loper Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Hej All, Vandaag een gesprek gehad met SBB Dronten. Ik had diverse plekken voor een cache op een kaart gezet. En deze mee genomen naar SBB. Ook een cache en alle middelen die ik wil gaan gebruiken bij mijn caches. De vergunning komt eerdaags mijn kant op en dan kan ik mijn caches gaan plaatsen. Over betalen is niet gesproken. Dus zo kan het ook! Greetz Masterchef
Mumzle Geplaatst 16 maart 2007 Geplaatst 16 maart 2007 Over betalen is niet gesproken. Dus zo kan het ook! Nee, zo is het afgesproken !!
masterchef Geplaatst 16 maart 2007 Auteur Geplaatst 16 maart 2007 @ mumzle, Top om te horen! Masterchef
Aanbevolen berichten