the workman Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 (bewerkt) Hallo allemaal. Ik ben vandaag zo superdom geweest om mijn GSAK database te deleten Kan iemand mij vertellen hoe ik hem het snelste opnieuw kan vullen. Ik gebruik hem vrij vaak. En al helemaal om alles bij te houden. The Workman 7 maart 2007 bewerkt door the workman
Kapitein Haak Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 Hallo allemaal. Ik ben vandaag zo superdom geweest om mijn GSAK database te deleten Kan iemand mij vertellen hoe ik hem het snelste opnieuw kan vullen. Ik gebruik hem vrij vaak. En al helemaal om alles bij te houden. The Workman Ik mag toch hopen dat je hem af en toe ook liet backuppen? Indien ja dan de backup terug zetten. Groeten Haak
the workman Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Geplaatst 7 maart 2007 Ik kan mijzelf wel voor mijn kop slaan, waarschijnlijk is dit niet gebeurd. Ik kan hem namelijk niet vinden, maar ik ben er wel vanuit gegaan dat dit gebeurd zou zijn. Als dit nu niet gebeurd is, hoe kan ik dan zo snel mogelijk de database weer vullen? Moet dit middels pocket query's gebeuren, of heeft iemand een veel beter idee? The Workman
geo_taz Geplaatst 7 maart 2007 Geplaatst 7 maart 2007 Hallo allemaal. Ik ben vandaag zo superdom geweest om mijn GSAK database te deleten Kan iemand mij vertellen hoe ik hem het snelste opnieuw kan vullen. Ik gebruik hem vrij vaak. En al helemaal om alles bij te houden. The Workman Ik mag toch hopen dat je hem af en toe ook liet backuppen? Indien ja dan de backup terug zetten. Groeten Haak In aanvulling hierop, GSAK maakt standaard een backup als je afsluit (al kun je dit via tools-options-general ook uitzetten). Middels File - Restore kun je een van de laatste 5 backups laten terugzetten. 1 is altijd de nieuwste, 5 de oudste. Succes Geo_Taz
the workman Geplaatst 7 maart 2007 Auteur Geplaatst 7 maart 2007 Hallo allemaal. Ik ben vandaag zo superdom geweest om mijn GSAK database te deleten Kan iemand mij vertellen hoe ik hem het snelste opnieuw kan vullen. Ik gebruik hem vrij vaak. En al helemaal om alles bij te houden. The Workman Ik mag toch hopen dat je hem af en toe ook liet backuppen? Indien ja dan de backup terug zetten. Groeten Haak In aanvulling hierop, GSAK maakt standaard een backup als je afsluit (al kun je dit via tools-options-general ook uitzetten). Middels File - Restore kun je een van de laatste 5 backups laten terugzetten. 1 is altijd de nieuwste, 5 de oudste. Succes Geo_Taz Thanks voor deze tip, ik heb gezocht en gekeken en............gevonden. Ik ben echt geholpen, bedankt bedankt bedankt. The Workman
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden