zaanhoeve Geplaatst 24 februari 2007 Geplaatst 24 februari 2007 in het GSAK forum heb je een deel GSAK Macro's Wie kan er vertellen welke macro's makkelijk zijn en een kleine omschrijving ervan. Ik denk dat met mij namelijk een hoop mensen zijn die wel de macro's willen gebruiken maar niet weten welke waar voor is.
de Roode Lantaarn Geplaatst 24 februari 2007 Geplaatst 24 februari 2007 Wat de macro's doen en waar ze voor zijn staat ook beschreven op gsak.net. Ja, en welke kun je gebruiken? Dat ligt puur aan het feit wat je wil doen. Wil je bijv. caches tonen in GE dan is daar een macro voor. Wil je alle caches met symbool in TomTom dan is daar een macro voor. Caches in OziCE met bbh html pagina. Een macro doet dat met 1 druk op de knop.
zaanhoeve Geplaatst 24 februari 2007 Auteur Geplaatst 24 februari 2007 Ik heb net zitten kijken (sinds tijden) maar er was zover ik weet een Nederlands deel. Dit is verdwenen?
weedboer Geplaatst 24 februari 2007 Geplaatst 24 februari 2007 Hey Zaanhoeve, Ik ben slechts een beginnend cacher en gsak gebruiker, maar ik heb wel al een paar handige macros ingeladen. Zij maken mij het leven een stuk aangenamer wat betreft het voorbereiden van caches. 1) Paperless cachen inclusief spoilerfoto's (online) 2) Paperless cachen (deel 2) (online) 3) Create google maps voor statistieken (online) 4) importeer googlemaps in de user notes van gsak voor offline gebruik (in ontwikkeling) Ik heb er telkens de uitleg bijgezet en de nodige download bestanden. Op die manier kunnen vele mensen profiteren van hetgeen ik zelf ook heb moeten uitzoeken. Hopelijk helpt dit je een eindje verder. Groetjes, Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden