Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als premium member maak ik gebruik van meerdere zgn. "bookmark lists". Alle hebben dezelfde instellingen, nl. dat een e-mail moet worden gestuurd zodra er een logje is gemaakt voor de in die bookmark list opgenomen cache ("Notify me when items on this list are logged"). Niets meer, niets minder. Een mooie mogelijkheid. Tot zover geen probleem. :yes:

Sommige bookmark lists werken bij mij echter niet, sommige werken gedeeltelijk en andere doen het gewoon goed. Bij de lists die niet werken krijg ik nooit een e-mail, ook al is er voor een cache wèl gelogd. Bij andere krijg ik soms wel en soms niet een e-mail, terwijl ik weer bij andere zoals het hoort altijd een e-mail krijg. :P

Het kan volgens mij niet liggen aan de caches, want ik weet dat sommige van die caches ook bij collega-geocachers op een bookmark list staan en daar werkt het goed. Het kan volgens mij ook niet liggen aan de bookmark list, omdat ik bij een aantal soms wel en soms niet een mailtje krijg. Ik heb zelfs geprobeerd een nieuwe list te maken met een andere naam en dezelfde caches, maar ook dan werkte het niet.

Ik heb dus maar om raad gevraagd bij de .com-dames en heren en jawel, zij weten het ook niet! Zij adviseerden het .com-forum te raadplegen. Niets te vinden en dus zelf een topicje geopend. Je raadt het al, geen enkele reactie. :lol1: En zo kom je uiteindelijk terecht op het .nl-forum.

Wie herkent dit probleem en weet de oplossing?

Alvast bedankt!

Jos.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...