Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Nog steeds zoekende...Nu valt mijn oog qua prijs op deze serie. Even ter vergelijking: Etrex Legend CX 340€, incl 64MB geheugenkaart. Etrex Venture CX 275€, is het enigste verschil dat ie met of zonder geheugenkaart geleverd wordt? En evt. software, maar dat is wel te.... :eek: jullie weten het vast wel :lol1: . Dan heb je nog de vista CX 375€, betaal je dan extra voor kompas en hoogtemeter? Zie ik dat goed?

Dan daarna nog 1 vraag..waarom de toevoeging S? In de CX en CSX kun je toch beide een kaart in stoppen.

Ik wil hem gebruiken voor geocaching en eventueel navigatie op de fiets (we hebben Navmann in auto) Wil ook graag de kleine weggetje zien, kanalen etc. We deden met Magellan hem trouwens ook in de auto, om te kijken waar de cache lag.

Tips? Kan niet kiezen...blijf rondneuzen.. :beerchug: Wil eigenlijk snel weer eentje hebben..en marktplaats oid biedt niet zo wat..

Nu lees ik net nog een topic...is dan toch de Gele GPS60 (175€) beter? Maar daar kan ik toch geen kaartje in stoppen? Of wel?

bewerkt door Team The Spacewuppies
Geplaatst
Nog steeds zoekende...Nu valt mijn oog qua prijs op deze serie. Even ter vergelijking: Etrex Legend CX 340€, incl 64MB geheugenkaart. Etrex Venture CX 275€, is het enigste verschil dat ie met of zonder geheugenkaart geleverd wordt? En evt. software, maar dat is wel te.... ;) jullie weten het vast wel :eek: . Dan heb je nog de vista CX 375€, betaal je dan extra voor kompas en hoogtemeter? Zie ik dat goed?

Dan daarna nog 1 vraag..waarom de toevoeging S? In de CX en CSX kun je toch beide een kaart in stoppen.

Ik wil hem gebruiken voor geocaching en eventueel navigatie op de fiets (we hebben Navmann in auto) Wil ook graag de kleine weggetje zien, kanalen etc. We deden met Magellan hem trouwens ook in de auto, om te kijken waar de cache lag.

Tips? Kan niet kiezen...blijf rondneuzen.. :beerchug: Wil eigenlijk snel weer eentje hebben..en marktplaats oid biedt niet zo wat..

Nu lees ik net nog een topic...is dan toch de Gele GPS60 (175€) beter? Maar daar kan ik toch geen kaartje in stoppen? Of wel?

1: De S staat voor sensor, electronisch kompas en barometrische hoogtemeter, de modellen zonder S geven de kompas richting aan via berekeningen van het sateliet signaal (dus je moet bewegen) dit geld ook voor de hoogte meting.

2: Nee de gele daar gaan geen geheugenkaartjes in en daardoor ook geen andere kaartjes :lol1:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...