ds-polleke Geplaatst 29 januari 2007 Geplaatst 29 januari 2007 http://specials.hub.nl/nav/ wel al besteld nog niet gelezen
flatfisher Geplaatst 29 januari 2007 Geplaatst 29 januari 2007 AH . Ik heb hem ook gezien, bij een grote kruideniersketen tussen de tijdschriften.. Even doorgebladerd, maar was voor mij niet interessant genoeg, het gaat inderdaad alleen om auto-navigatie (apparatuur). Ik zag zo snel niets over handheld GPSsen. Groet Flatfisher
ds-polleke Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Geplaatst 29 januari 2007 AH . Ik heb hem ook gezien, bij een grote kruideniersketen tussen de tijdschriften.. Even doorgebladerd, maar was voor mij niet interessant genoeg, het gaat inderdaad alleen om auto-navigatie (apparatuur). Ik zag zo snel niets over handheld GPSsen. Groet Flatfisher In de PC magazine van deze maand stond tussen de autonavigators wel 1 handheld GPS.. Maar heren redacteuren vonden toch dat er wel veel (nutteloze) functies op zaten.. volgens mij was het een Etrex Legend.. is toch een leuk gpsje
Aanbevolen berichten